ארגון הבריאות של האו"ם: ישראל אשמה במשבר אצל הפלסטינים

נשיא הקונגרס היהודי העולמי בתגובה: "ארגון הבריאות העולמי הוכיח שוב את הסטנדרטים הכפולים של האו"ם, אשר מבודד את ישראל כאשמה, תוך כדי שחרור מוחלט של הרשויות הפלסטיניות מכל עול או אחריות בשטחים שבשליטתם"

ארגון הבריאות העולמי של האו"ם אישר החלטה המאשימה את ישראל במשבר בריאותי בשטחים הפלסטיניים. ההחלטה השנתית התקבלה במפגש של הארגון שהתקיים בג'נבה.

"ארגון הבריאות העולמי הוכיח שוב את הסטנדרטים הכפולים של האו"ם, אשר מבודד את ישראל כאשמה, תוך כדי שחרור מוחלט של הרשויות הפלסטיניות מכל עול או אחריות בשטחים שבשליטתם, תוך התעלמות מאירועים דחופים אחרים ברחבי העולם", אמר בתגובה נשיא הקונגרס היהודי העולמי, רונלאד לאודר.

לדבריו, "כמו בשאר הגופים של האו"ם, ארגון הבריאות העולמי דן רק בהחלטה אחת אשר הנה ספציפית למדינה מסוימת וזאת למרות עשרות מקרים אחרים שם הידרדרות הבריאות ממשיכה להוות איום מדאיג. החלטה זו, אשר כבר במהותה פגומה, אינה מזכירה את חמאס או את אחריותו למשבר הבריאות ברצועת עזה, ובקושי מציינת את אחריותה של הרשות הפלסטינית בטיפול בתושבי יהודה ושומרון או עזה, ובכך מטילה את האשמה באופן לא פרופורציונלי על ישראל".

"בנוסף, ההחלטה מעלימה עין מהשחיתות בהנהגה הפלסטינית, ובשימוש לרעה בכספים שיכולים וצריכים להיות מוקדשים לטיפול רפואי, ובמקום זאת משמשים כתגמול לטרוריסטים הרוצחים ופוגעים בישראלים". הוסיף לאודר.

"אנו מודים לארה"ב, בריטניה, אוסטרליה, ברזיל, קנדה, גרמניה ולמדינות הנוספות שעמדו על בסיס מוסרי בהתנגדות להחלטה זו, ודורשים מהמדינות האחרות לחשוב לעומק על המסר שהן שולחות בתמיכה בהחלטה מוטית זו. ארגון הבריאות העולמי הוא ארגון חשוב ונחוץ מאוד לטובת הבריאות ברחבי העולם, אך יחד עם זאת, מעמדו ויעילותו מתערערים על ידי אלה המעדיפים להאשים את ישראל מאשר להסתכן בכך שיבקרו את עצמם. הגיע הזמן שהקהילה הבינלאומית תתעורר ותבין שהגוף המוטל על ההגנה הגלובלית שלנו הפך לתיאטרון האבסורד", סיכם נשיא הקונגרס.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *