"ארגון טרור": מר"צ דורשת לפסול את עוצמה יהודית

מרצ פנתה היום לחברי וועדת הבחירות בבקשה לפסול את חברי עוצמה יהודית מריצה לכנסת

 

מפלגת מרצ פנתה לחברי וועדת הבחירות על מנת להצטרף לבקשת המפלגה לפסילת רשימת עוצמה יהודית לכנסת. על מנת לדון בפסילה צריכים להצטרף לבקשה כ12 חברים בוועדת הבחירות. באמצעות הפנייה שהוגשה היום, מרצ מקווה להשיג את המספר הדרוש על מנת לעתור כנגד הריצה של עוצמה יהודית לכנסת.

בעתירה נכתב בין השאר ״המשיבים אף פעלו כדי ללבות את היצרים בזירות שונות. כך לאחר פיגועי טרור, עת ניצלו באופן ציני את רגשות הפגיעה כדי להסית לפגיעה באוכלוסייה הערבית ולקרוא קריאות עידוד לכך, עת ניצלו את מעמדם במגרשי הכדורגל ובזירות אחרות כדי לקרוא לביזוי שיטתי ומכוון של האוכלוסייה הערבית, הן בניסיונות החוזרים ונשנים "להחיות" את דמותו ומשנתו של הרב כהנא, שתנועתו הוכרזה כארגון טרור, והן באמירות לפיהן אמנם ניתן לסגור את המבנים והמוסדות של תנועת כך, אך לא ניתן לשבור את רוחה״.

עוד נכתב בעתירה ״בעשותם כל אלה, פעלו המשיבים באופן שיש בו כדי להסית הציבור לגזענות בזויה ופסולה. לאור כל המתואר, מבוקש בזאת מוועדת הבחירות הנכבדה לקבוע כי המשיבים מנועים מלהתמודד בבחירות לכנסת העשרים ואחת, עד שיתחייבו לסור מדרכם ולנהוג בהתאם להוראות הדין ועקרונות היסוד של מדינת ישראל״.

בעוצמה יהודית הגיבו ואמרו "עתירת מר"צ ומכתבה של ח"כ סתיו ספיר מביכים וניכר שלא התקבל יעוץ משפטי לפני שניסחו את העתירה ואת המכתב, שכן לבקש לפסול את ד"ר בן ארי בגלל ביקורת על בג"צ, או לפסול את עו"ד בן גביר בגלל שייצג בתיק דומא ואמר שאסור להגדיר את התיק כתיק של טרור, זו עלבון לעולם המשפט".

בעוצמה יהודית טענו כי "ניכר שמר"צ והעבודה במצוקת מנדטים, ולכן מנסים לעסוק בגימיקים במקום במהות. שוב מתברר שמפלגות שמתהדרות בחופש הביטוי מתגלות כצבועות ומתחסדות ווכפי הנראה בעיני מרצ לגיטימי לבקר את את אבו מאזן מעודד הטרור אך לא לגיטמי שבכנסת ישבו אוהבי ישראל הפועלים למען מדינת ישראל".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *