ארונה של הרבנית מצאנז תגיע במטוס פרטי מחר לישראל

הלוויתה תתקיים מחר בבוקר באופן מצומצם לפי הוראות משרד הבריאות.

חיה נחמה הלברשטאם ע"ה, אשת האדמו"ר הקודם של חסידות צאנז, מרן בעל ה'שפע חיים' מצאנז זצ"ל אם האדמו"ר מצאנז והאדמו"ר מצאנז קלויזנבורג בארה"ב, הלכה לעולמה במהלך השבת האחרונה במרכז הרפואי בניו ג’רז'י למרכז הרפואי לניאדו בקרית צאנז בנתניה.

בחסידות צאנז אומרים כי הרבנית, שהתגוררה בניוניון סיטי שבניו ג'רזי, היתה חולה בשנים האחרונות אך בימים האחרונים מצבה הרפואי הידרדר ובשבת האחרונה היא נפטרה. עוד הם מדגישים כי לאחר שמצבה הרפואי הידרדר היא עברה בדיקה לגילוי נגיף קורונה אך הבדיקה יצאה שלילית.

הרבנית ע"ה, שנפטרה בשבת, בגיל 96, תובא מחר שני למנוחות ליד האוהל של בעלה האדמו"ר השפע חיים זי"ע בבית העלמין ותיקין בנתניה.

את המטוס הפרטי מממנים בני משפחת הנגיד המליונר רוזנברג, לזכות רפואת אביהם ר’ מכי, המאושפז כשהוא מורדם ומונשם.

הרבנית  המנוחה היתה הייתה נודעת בטוב ליבה ובתפילותיה הזכות שהיו לשם דבר בחסידות כולה. חסידי צאנז מספרים על ההכנעה שלה לכ"ק האדמו"ר זיע"א בצורה מפליאה כאשר היא היתה נזהרת מאד שלא להפריע לו מעבודת הקודש גם כשהיתה מטופלת בילדים קטנים. מעולם לא הטרידה אותו אם לא לצורך הרבי.

הרבנית נולדה בחודש אב לפני כתשעים ושש שנים. כשהרבנית ע"ה נישאה לכ"ק האדמו"ר מצאנז זיע"א הוא היה בן 46 לאחר שאיבד בשואה 11 ילדים והוא היתה נערה בת 29 לאחר ששרדה לבדה את השואה האיומה. כשהציעו לה את השידוך המדובר רצתה מאד לזכות להיות אשת איש קדוש אך היססה מאד בשל פער הגילאים או אז הבטיח לה האדמו"ר מצאנז זיע"א הבטיח שהם יזכו יחד להוביל לחופה את כל ילדיהם. מה שאכן התרחש בפועל.

הרבנית ע"ה הותירה אחריה דורות ישרים מבורכים, בניה: האדמו"רים מצאנז וצאנז קלויזנבורג, ובנותיה, הרבנית מזוועהיל מארה"ב אשת האדמו"ר זצ"ל, הרבנית וייס מירושלים אשת הגר"ד, הרבנית שפירא מבני ברק אשת הגרא"ד, הרבנית פריזנט מארה"ב אשת הגרש"י מצאנז זוועהיל, והרבנית מוטצען מפתח תקווה אשת הגרא"פ רב קרית הבעל שם טוב.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *