בבני ברק: מאות תלמידות בית יעקב מילאו 'יומן התמודדות' יומי במשך תקופת הקורונה

"אבא לא מרגיש טוב והתקופה מאוד לא קלה"

מאות תלמידות בית יעקב מילאו 'יומן התמודדות' יומי במשך תקופת הקורונה, יומן בו הביעו תחושות ורגשות כל יומי המשבר מזווית ראייתן, כשהן מלוות על ידי 12 נאמנות (חונכות) בתוכנית "פותחים עתיד" בבני ברק הפועלת במסגרת התוכנית 360 לילדים ונוער, ומשותפת לאגף החינוך, האגף לשירותים חברתיים ומח' הבריאות בעיריית בני ברק.

עם פרוץ משבר הקורונה החלו התלמידות לנהל יומן שכונה "יומן (פ)גישה". במשך יותר מחודש הקפידו הילדות למלא את היומן בחוויות שונות ובתחושות. כך, סיפרו על "חוויה נעימה שנתנה לי כוח", "משהו שרציתי ונהגתי באיפוק", חוויה שהייתי מעדיף לשכוח" ועוד. בכל כמה ימים הקפידו הנאמנות ליצור קשר עם הבנות, להתעדכן במשימות שכתבו ולשמוע מה שעובר עליהן בתקופה הזו.

"אבא לא מרגיש טוב והתקופה מאוד לא קלה", כתבה חניכה בת 10, שאביה חלה בקורונה. "היומן גרם לי להעביר את הזמן, לעשות את היצירה שלו ולכתוב את התחושות שלי ואפילו של כל הילדים בבית, האחים והאחיות שלי. ביחד העלינו את כל מה שאנחנו מרגישים בתקופה הזו שאנחנו לבד ולא יוצאים מהבית". היא שיתפה כי לפני מספר שבועות "בשעה טובה בתוך כל הלחץ והמצב מוזר הזה נוסף לנו אח למשפחה. כמובן תיעדתי את זה ביומן".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *