בני ברק מוכנה לפורים

עיריית בני ברק ומשטרת מרחב דן יגבירו את הפיקוח בליל חג הפורים למניעת התקהלויות בלתי רצויות במקומות שונים בעיר, ולמנוע כניסת צעירים פרחחים מישובים שונים. לצורך זה יוצבו במקומות אלו מאות שוטרים, חלקם בלבוש אזרחי. בישיבה הובהר , כי לפעילות שכללה שוטרים בשכר ועובדי האגפים לשירותי חירום ולפיקוח של העירייה היתה הצלחה במקומות בהם נכחו שוטרים ופקחים, ולכן יש צורך השנה להרחיב את הפעילות לאזורים נוספים.

מטרתה של הגברת הפיקוח והסיורים היא למנוע תופעות של צעירים רבים מחוץ לעיר המגיעים לבני ברק מחופשים בתחפושות, וכך מציקים לעוברי-אורח, או יוצרים "פקקי" תנועה המקשים על הנסיעה ברחובות שונים. בעבר הוברר למשטרה, לדוגמה, שהאוטובוסים הגיעו מערים אחרות, כאשר המגיעים הסבירו שהם באים לפסטיבל בעיר, אך לאחר שיחה הוברר שהמטרה האמיתית היו הפרות סדר וגרימת אנדרלמוסיה.
מלבד הגברת כוחות המשטרה במאות שוטרים באזורים שונים ונקיטת צעדים תקיפים נגד מפירי הסדר, בהתאם לחוק,יסגר רחובה הראשי של העיר- רחוב רבי עקיבא, בליל חג הפורים, בהתאם לצורך, וזאת לאחר פגישת תיאום, בהנחיית רה"ע,של הרב חנוך זיידמן, מנהל האגף לתשתיות ופיתוח של העירייה עם נציגי משטרת מרחב דן . התחבורה הציבורית תופנה לצירים חלופיים והשוטרים יפקחו על הכוונת התנועה. שינויי תנועה יבוצעו, גם ביום עצמו, כדי לאפשר תנועה מהירה של האוטובוסים ליעדם, לנוכח עומס כלי-רכב ברחובות של המוני אנשים המבקשים לחלק משלוחי מנות לקרוביהם ולידידיהם.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *