בבעלזא מתנערים מהאלימות בירמיהו: "נערי שוליים התפרעו בגלל האכיפה הסלקטיבית"

לאחר שמאות בחורי ישיבה התפרעו הערב בקריית בעלזא, כמחאה על מדיניות הסגר הנוקשה של משרד הבריאות כלפי המגזר החרדי, גורמים בחסידות בעלזא מתנערים מנוער השוליים,

לאחר שמאות בחורי ישיבה התפרעו הערב בקריית בעלזא, כמחאה על מדיניות הסגר הנוקשה של משרד הבריאות כלפי המגזר החרדי, גורמים בחסידות בעלזא מתנערים מנוער השוליים, ומוסרים ל'אקטואליק' כי חסידות בעלזא מתנערת מכל סוגי האלימות שננקטו הערב בהפגנה שנערכה ליד קרית בעלזא. האלימות המשטרתית של מוצ"ש והאכיפה הסלקטיבית על שכונות מאוכלסות עם חרדים, גרמו להתאספות גדולה של נערי שוליים מכל רחבי ירושלים.

עם זאת, דב אייכלר, בנו של חבר הכנסת ישראל אייכלר, גיבה את המפגינים וכתב בטוויטר: "גאה בכל אחד מהתושבים המתקוממים הערב בצומת שמגר-רוממה בירושלים נגד הסגר שהוכרז עליהם, בלי נתונים מצדיקים, ועל סמך ״מידע״ על סירוב להיבדק. (לי יש מידע כזה על חצי ר״ג ות״א) הלוואי היה ל״עיתונאים״ ה״חרדיים״ כאן בטוויטר טיפה מהאומץ וההקרבה, להגן על הדמוקרטיה וזכויות האדם -כמו למפגינים".

מאות הפגינו הערב בצומת שמגר נגד הסגר על השכונות החרדיות. נכון לעכשיו, לא נרשמה אלימות מצד השוטרים.

אריאל אלחרר ציטט בטוויטר בשם תושב שכונת 'רוממה' : הנה הטקטיקה של משטרת ישראל לטייח את האלימות של אתמול, סטוקים של מגבנקיות עם שלשה צוותי צילום, כדי לפרסם תמונות של חרדים מרביצים לשוטרות, ככה הם מקווים לטאטא את האלימות המשטרית הזוועתית של אתמול."

בצלאל סמוטריץ' צייץ בטוויטר: "‏אחי החרדים, אלימות, ונדליזם, קללות וקריאות נאצה חייבים להיות מחוץ לתחום! זה רע מצד עצמו וזה מזיק. הקושי והמצוקה אמיתיים אבל אסור לנו לגרור את מדינת ישראל לאנרכיה מול אחד האתגרים הקשים ביותר שידענו. בואו נגלה אחריות ונעבור את התקופה הזו ביחד. אין לנו עם אחר ואין לנו מדינה אחרת."

5 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. שלשה חדשים ומחצה, כן שלשה חדשים ומחצה כבר חלפו, מהיום בו נחטף הצדיק ר' בנימין פרידמן שליט"א ע"כ תתקיים אי"ה עצרת ברחבת ביהמ"ד שערי רמ"א היום!!! יום ראשון פרשת דברים בשעה 9:00 בערב ישמיעו גדולי הרבנים והעסקנים דברים בחובת השעה ולאחמ"כ נצא לרחובה של עיר לזעוק זעקה גדולה ומרה להתפלל לשם ית' שמו.

    שלשה חדשים ומחצה, כן שלשה חדשים ומחצה כבר חלפו,
    מהיום בו נחטף הצדיק ר' בנימין פרידמן שליט"א ע"י הבריונים ממדינת איזראל.

    ע"כ תתקיים אי"ה עצרת ברחבת ביהמ"ד שערי רמ"א

    היום!!! יום ראשון פרשת דברים בשעה 9:00 בערב

    ישמיעו גדולי הרבנים והעסקנים דברים בחובת השעה

    ולאחמ"כ נצא לרחובה של עיר לזעוק זעקה גדולה ומרה להתפלל לשם ית' שמו.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  2. למה להתנער???

    למה להתנער???
    אין הנהגה, יש אכיפה בררנית ,
    הציבור יותר מצודק

    קלוץ מאכער |
    הגב
  3. חובה להפגין על ביזוי התורה ולומדיה !

    אתם התקשורת החרדית אחראים גדולים לשינאת התורה במקום לעודד את המגזר לעמוד על שלו ולהראות לציבור הכללי שחרדי הוא גם בן אדם עם רגשות וזכויות ולא טפיל שחור חלש ומעצבן, אתם פשוט מעודדים את המגזר החרדי להיות מושפלים כנועים כי אתם רוצים לראות ילדים ונשים וזקנים נעצרים ונאזקים על קטנות כדי ליצור כותרות. בושה וחרפה

    מאיר |
    הגב
  4. מאיפה אתם לוקחים את השקר הזה מאות בחורי בעלזא זה הודעה שקרית לגמרי

    לגבי הכותרות מאות בחורי ישיבות בעלזא זה שקרי .
    היה מכמה הנערי שוליים שהשתללו

    דוד |
    הגב