בבתי החולים תוקפים את בנט: "הוא יביא למחדל 'יום הכיפורים' של מערכת הבריאות"

בהסתדרות האחים והאחיות תוקפים את ראש הממשלה בנט על תוכניתו הזדונית להכלת המתים והקשים.

בהסתדרות האחים והאחיות תוקפים את ראש הממשלה בנט על תוכניתו הזדונית להכלת המתים והקשים. "ראש ממשלת ישראל אומר בפה מלא שאנחנו יכולים להגיע למחדל 'יום הכיפורים' של מערכת הבריאות עם 2,400 חולים קשים בתוך חודש. וכאילו לא למדנו דבר," תקפו.

בהסתדרות תקפו ואמרו כי תוכניתו להוספת תקנים ורופאים לא ישימה."בפועל מתמהמהים בגיוס צוותים רפואיים למאבק על חיי אדם ודוחים את הכשרתם רק אחרי שהאסון כבר יקרה".

השרה אורית פרקש-הכהן אמרה בקבינט הקורונה: "מבקשת לשמש פה לאוכלוסיית הזוגות הצעירים שכבר קבעו חתונות ונמצאים במתח אדיר. הם זקוקים לוודאות ואי אפשר לשגע אותם, לא נפשית ולא כלכלית. חלק מהזוגות האלה כבר דחו חתונה והוציאו סכומי עתק שלא יחזרו. אסור לקבל לגביהם החלטות פתאומיות ללא הסבר, אסור להפתיע אותם ככה פתאום"

פרקש הוסיפה: "לא מתנגדת למגבלות כפי שהוצגו אבל הסיפור הוא בסוף החיסונים. אני מקווה מאוד שמחר תצא בשורה להרחיב את החיסון השלישי גם לגילאי 40+. בנוסף, יש עשרות אלפי מחלימים בשבוע שלאחר מכן נחשבים מחוסנים".

השרה שקד דרשה לחסן החל ממחר את בני ה-40 פלוס כדי לבלום את תחלואת הקורונה. הצעה שעלתה בקבינט על ידי אלקין: "אם מישהו זכאי לזריקת בוסטר ולא לקח אותה, יבוטל לו התו הירוק ."

לפיד עלה בזום בתחילת ישיבת הקבינט ועכשיו כבר לא משתתף בה. ליברמן אינו נוכח, במקום ליברמן, נמצאים בישיבה גם השר חמד עמאר וגם מנכ"ל האוצר.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *