בגלל הח"כים החרדים: נתניהו ביטל פגישה עם העיתונאים החרדים

חשיפת 'אקטואליק': ראש הממשלה נתניהו וצוות הקמפיין כבר הביעו את הסכמתם למפגש מתוקשר עם העיתונאים החרדים, אך הפוליטיקאים החרדים ממפלגת שס ויהדות התורה לחצו פעם אחר פעם על מנת לבטלו – ובכך קברו את התכנית

בכל מערכת בחירות בה כיהן או היה מועמד בנימין נתניהו לראשות הממשלה הוא יזם מפגשים עם עורכי אתרים ועיתונים וכן עם כתבים פוליטיים, בתקופה של חודשיים לפני בחירות, זאת במטרה לתדרך את כולם ולהוציא כותרות לכלל גופי התקשורת בישראל.

במהלך הקמפיין בבחירות הקודמות בשנת 2015, נתניהו ערך מפגשים מסודרים עם התקשורת הכללית, לאחר מכן עם התקשורת הדתית ובסוף עם התקשורת החרדית, כותרות רבות זרמו מעשרות העיתונאים שהשתתפו בתדרוך, והאתרים החרדים חגגו.

במהלך ההתארגנות לקמפיין הבחירות לכנסת ה- 21 תכנן נתניהו לא לשבור את השגרה ולהעניק לכל כלי התקשורת הישראלים את התדרוך המיוחל, אך הפעם ציפו לו מעט הפתעות בדרך.

לאחר שקיים תדרוך וכינוס עם העיתונאים מהמגזר הכללי, קיים נתניהו אחד כזה עם עיתונאים מהתקשורת הדתית, כאשר את הכינוס לעיתונות החרדית הוא דחה פעם אחר פעם שלוש פעמים עד שהוחלט לבטלו לחלוטין.

אתר 'אקטואליק' יצא לבדוק מדוע בוטל הכנס הקבוע הזה, וחזר עם תשובות מפתיעות, מסתבר שנתניהו וצוות הקמפיין רצו מאוד לערוך את המפגש אך בכירי הפוליטיקאים החרדים ממפלגת שס ויהדות התורה לחצו פעם אחר פעם על מנת לבטלו.

הטענה של ראשי המפלגות החרדיות לנתניהו היא שלנתניהו יש האהדה רבה בקרב המגזר החרדי, וזליגת הקולות החרדים לליכוד בכל מקרה מסכנת את המנדטים הבטוחים של המפלגה, לכן ביקשו ראשי המפלגות מנתניהו להימנע מלספק לתקשורת החרדית כותרות חיוביות על המגזר החרדי, בכדי לא להעצים את אהדתו.

מסתבר שראש הממשלה בנימין נתניהו אכן קשוב לדאגותיהם של המפלגות החרדיות, שכן הוא רוצה אותם חזקות לצידו, ולכן ביטל את הכינוס המתוכן.

ממפלגת הליכוד לא התקבלה תגובה סביב העניין עד לפרסום הידיעה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *