בגלל חוסר תיאום: הפגישה הדרמטית בין רבני שס למרן הגר"מ מזוז נדחתה

הקריאה לאחדות שיצאה מביתו של מרן ראש הישיבה, הביאה לתוצאות מפתיעות במיוחד, שכן זמן קצר לאחר מכן, הגיעו באופן מפתיע אל ביתו של ראש מוסדות כסא רחמים רבנים מכובדים שביקשו לפגוש את הרב באופן מיידי. אלא שלאחר טלפון לבית ראש הישיבה התברר שראש הישיבה עלה לנוח, וכיוון שהם לא תיאמו הגעה הם החליטו לעזוב

הקריאה לאחדות שיצאה מביתו של מרן ראש הישיבה, הביאה לתוצאות מפתיעות במיוחד, שכן זמן קצר לאחר מכן, הגיעו באופן מפתיע אל ביתו של ראש מוסדות כסא רחמים רבנים מכובדים שביקשו לפגוש את הרב באופן מיידי.

בין אלו שהגיעו היה גם בנו של נשיא מועצת חכמי התורה מרן חכם שלום הכהן, הרב יגאל כהן, הרב דוד עדיאן והעסקן ר' אייל משיח, שביקשו להיכנס אל ביתו של ראש הישיבה, אך התברר שראש הישיבה עלה לנוח, וכיוון שהם לא תיאמו הגעה הם עזבו את השטח בהם הרב יעקב כהן שעזב את השטח. הרב ליאור כהן אמר למתווך השלום אייל משיח: ״לא היה תיאום. הרב מאזוז נח, לא נעיר אותו.״. משיח לכהן: ״אתה הורס את השלום כשהרב יעקב כהן הגיע במיוחד״. לעת עתה הפגישה נדחתה והיא תתקיים ככל הנראה בתיאום במוצאי שבת או בראשון.


‏גורם שמכיר את המסמך המסתמן בין ש"ס ל'כסא רחמים': "אלי ישי חלק מההסכם ויקבל תפקיד".

בעקבות הודעת ביתו של ראש הישיבה על התחממות המגעים וקריאה לאחדות בין קהילת 'כסא רחמים' לבין מפלגת שס, החלו גורמים שונים להוציא הודעות על הסכם בין הצדדים שכבר נכתב והוסכם, אך בביתו של מרן ראש הישיבה שוללים את הדיווחים וטוענים כי הם חסרי שחר.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *