בגלל משרד הפנים: תושבי מודיעין עילית יצטרכו לשלם בכניסה לפארק ענבה

בגלל תקנה חדשה של משרד הפנים, המאפשרת לרשויות לגבות דמי כניסה ממי שאינם תושבים בכניסה לפארק שגודלו מעל מאה דונם, תושבי מודיעין עילית יצטרכו לשלם עבור כניסה לפארק ענבה. תושבי מודיעין עילית זועמים: "דרעי עלול לגרום לנו לשלם"

בגלל תקנה חדשה של משרד הפנים, המאפשרת לרשויות לגבות דמי כניסה ממי שאינם תושבים בכניסה לפארק שגודלו מעל מאה דונם, תושבי מודיעין עילית יצטרכו לשלם עבור כניסה לפארק ענבה.

על פי הפרסום במודיעין נויז התקנה עדיין אינה בתוקף והיא כרגע בסטטוס של "טיוטה". היא הוכנה במשרד הפנים ולכן יש לראותה כמאושרת ע"י השר דרעי שמוסמך לאשר את התקנה. במודיעין לא מבזבזים זמן וכבר החלו לפעול כדי שניתן יהיה ליישם את התקנה ברגע הראשון האפשרי. מי שיינזקו הם תושבי מודיעין עילית והסביבה שלא יוכלו להיכנס לפארק מבלי לשלם כסף.

ראש העירייה חיים ביבס שעומד בראש מרכז השלטון המקומי החל לפעול בעניין. ביבס הודיע כי "הנחה את מנכ"ל העירייה לבחון את הנושא ולהציגו בפני חברי המועצה לקראת ישיבת ההנהלה הבאה שתיערך בתחילת חודש יוני". בתגובה הרשמית מדגיש ביבס כי "נבחן את היוזמה באופן יסודי לרבות ההשלכות של מקומות אחרים ביחס לכלל התושבים בערים השונות, לרבות תושבי העיר. התהליך, אם נצא אליו, יהיה בתקופת אירועים ומועדים מסויימים בלבד".

מלשכת דרעי טרם פורסמה תגובה

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *