"בג"ץ איתרג את קובי": החכי"ם החרדים יוצאים למתקפה

בעקבות החלטת בג"צ שאפשר לרון קובי להמשיך לכהן כראש עיר  בלי חברי המועצה החרדים, תוקפים החכים החרדים את רון קובי

 

בעקבות החלטת בג"צ שאפשר לרון קובי להמשיך לכהן כראש עיר  בלי חברי המועצה החרדים, יו"ר סיעת יהדוה"ת חה"כ יעקב אשר תוקף את החלטת בגץ ואומר כי "מדובר בבדיחה עצובה לראות את הבג"ץ מאתרג בשם הדמוקרטיה ללא כל בושה את ראש העיריה הכושל ביותר שהיה במדינה שעסק בגידופים והשמצות, הטיל אימה ורדף אחרי ילדים ברחובות, הוליך שולל את בוחריו ולא עשה כלום למען תושבי עירו."

"נותר רק לחשוב שאם היה מדובר בראש עיר חרדי, שופטי בג"ץ הנאורים היו דוחים באופן מיידי את העתירה ההזויה, מגלגלים אותו מכל המדרגות, ומביאים להדחתו בלי להשאיר אותו שעה אחת נוספת בתפקידו… זוהי אינה דמוקרטיה אלו הפנים המכוערות של שלטון חונטת בית המשפט, לראות ולא להאמין".

חבר הכנסת מיכאל מלכיאלי משס אמר בתגובה להחלטת בג"צ בעניינו של מר קובי: "לצערי, הוכח שוב כי בישראל 2019 אין כל משמעות להליכתם של אזרחי ישראל לקלפי. ישנם שופטים על פיהם יישק כל דבר, וביוחד אם אפשר על הדרך לדרוס את נבחרי הציבור אשר נבחרו כחוק.

מיותר לציין כי שופטי בג"צ רמסו בדרכם כל החלטה מקצועית כמתחייב בחוק, ובניגוד לכל היגיון.

יובהר עוד, כי העובדה שבתפקיד שר הפנים מכהן אריה דרעי אינה בהכרח זו שגרמה לשופטי בג"צ להיתחמק מהנהלים הקבועים בחוק במקרים כגון אלו".

ח"כ אורי מקלב על הדיון בבג"ץ בעניינו של ראש עיריית טבריה רון קובי: לצערינו בית המשפט נותן סעד לאדם שאינו מתאים לתפקיד ראש העיר, פועל כנגד התושבים ואין לו את אימון רוב חברי המועצה שנבחרו באופן דמוקרטי על ידי הציבור, וזאת רק בגלל שמנופף בדגל האנטי דתי. בית המשפט עם חוסר אימון הציבור בו, מראה שוב כי מספיק לשופטים השימוש בדגל האנטי דתי בכדי להכשיר אדם שאינו ראוי לתפקידו.

4 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. מה יהיה הסוף של המדינה אן עיר אחת שקטה או מסתננים או חרדים ערבים בדואים

    מדינה של ערב רב כל הבעייתיים של העולם התקבצו פה וכל עדה או מיגזר שומר בקנאות מטורפת על המינהגים הלבוש ההתנהגות ומה לא .מטרת הקמת המדינה ליצור עם יהודי יציב איתן הומוגני וזה לא הולך נהפוך הוא..חבל לא מחזיק מעמד הרבה זמן ..

    דוד |
    הגב
  2. על חכי"ם החרדים נאמר = באבוד רשעים רינה....... "בַאֲבֹד רְשָׁעִים רִנָּה"

    נקודה

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  3. לפני שבר גאון" השי"ת מרים אותו למעלה למעלה ובבת אחת ישפילו אותו כלב עד העפר אמן ואמן ! ***ועכשיו אני מבינה מה שהאוטיסטים "ניבאו" לפני כמה שנים, ש"כדאי לצאת אז לרחובות ולבכות עם שק ואפר, לבקש מהקב"ה לגאולה השלמה

    זה פשוט: ש…. הם שלוחי של הסט"א. ועליהם נאמר; וצריה היו לראש.. כולם רואים ש*"הלך הזרזיר אצל העורב"… ומצא מין את מינו – טמא שהלך לטמאים.
    והשופטים – שופטים כמו בסדום ממש.

    **"לפני שבר גאון" השי"ת מרים אותו למעלה למעלה ובבת אחת ישפילו אותו כלב עד העפר אמן ואמן !

    ***ועכשיו אני ממש מבינה מה שהאוטיסטים "ניבאו" לפני כמה שנים, ש"כדאי לצאת אז לרחובות ולבכות עם שק ואפר, לבקש מהקב"ה לגאולה השלמה, והם אמרו שאם לא נעשה זה אז… זה ממילא ייעשה אחר כך" אבל אז [דהיינו כהיום] זה יהיה לנו הרבה יותר קשה .

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב