ב'דגל התורה' מרוצים מהדחת קובי

 חברי הכנסת של 'דגל התורה' הגיבו בסיפוק להחלטתו של השר זאב אלקין  להדיח את רון קובי מראשות עיריית טבריה. גפני: "לשקר אין רגליים"

חברי הכנסת של 'דגל התורה' הגיבו בסיפוק להחלטתו של השר זאב אלקין להדיח את רון קובי מראשות עיריית טבריה. יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני מסר בתגובה להחלטה של השר הממונה מטעם שר הפנים: "יש כמה אנשים בודדים שמסיתים דרך קבע נגד הציבור החרדי ונגד כל הנושאים הקדושים והיקרים לעם היהודי. לשקר אין רגליים והוא לא יכול להחזיק מעמד לאורך זמן, התוצאה היא שהחברה כולה ללא יוצא מן הכלל מסלקת אותם מהחיים הציבורים. זה נכון לגבי רון קובי וזה יהיה נכון לגבי אביגדור ליברמן."

ח"כ יעקב אשר אמר בראיון ל'יתד נאמן', בתגובה להדחת רה"ע טבריה כי: "רון קובי פגע בהתנהגותו המבזה והפופוליסטית בכל תושבי טבריה ולא רק במגזר הדתי והחרדי, בהתנהלות הדורסנית, ברדיפה הבוטה והמשפילה אחרי תושבים וילדים, במופעי גזענות ובכל הניהול הכושל של עניני העיר, הוא הוכיח גזענות ויצר פילוג ושיסוי"

עוד הוסיף אשר ותקף את ראש העיר היוצא: "במקום לגלות אחריות ודאגה לצרכי העיר ותושביה הוא עסק ברמיסת כבודה של השבת והמסורת, בהצרת צעדי הציבור החרדי ופגיעה ברגשותיהם של רבים מהציבור הדתי ושומרי המסורת, העיר זקוקה לראש עיר במשרה מלאה כדי לשקם את ההריסות שהשאיר אחריו ראש העיר הכושל".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *