בדרך לש"ס? הגר"מ מאזוז והגר"ד יוסף נפגשו

בדרך לתמיכה בש"ס? ראש ישיבת 'כסא רחמים' הגר"מ מאזוז משתתף הערב בשמחת השבע ברכות לבתו של חבר מועצת חכמי התורה של ש"ס הרב דוד יוסף  

בימים האחרונים טוענים בכירים במפלגת ש"ס על כך שהוכשרה הקרקע לתמיכתו של מרן ראש הישיבה הגר"מ מאזוז במפלגה, זאת לאחר שבחודשים האחרונים נוצר קשר עמוק עם הנהגת המפלגה.

מי שעמל במשך שנים ארוכות ליישב את ההדורים, הוא ראש מוסדות 'יחווה דעת' הרב דוד יוסף, שדואג לשמור על קשר רציף עם ביתו של הרב מזוז בכלל, ועם ראש הישיבה בפרט, דבר שגרם בבחירות האחרונות להתקרבות משמעותית ביחסים עם שס ומשפחתו של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל.

על רקע הקשר החזק עם הרב דוד יוסף, בימים האחרונים לוחצים בש"ס להשיג את תמיכתו של הגר"מ מאזוז למפלגה, ולהציג אותה לציבור בזמן הקרוב, אך טרם הדבר יצא לפועל.

הערב צפויה להתקיים שמחת שבע ברכות לביתו של הרב דוד יוסף בעיר כפר סבא, ומי שמשתתף בשמחה, הוא לא אחר ממרן הגר"מ מזוז שיגיע לשמוח עם ידידו הגר"ד יוסף.

גורמים המקורבים לגדולי ישראל הספרדים טוענים כי השתתפותו של הרב מזוז בשמחה הערב היא עוד צעד בדרך לתמיכה אפשרית של ראש ישיבת כסא רחמים במפלגת ש"ס, דבר שאם יקרה יחתום את השלום הספרדי.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. לא בלי רבי אליהו ישי שליט.א כל שס לא שוה האדם הגדול הסה

    אלא מה מכלןף נגוף

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב