ב'הארץ' מסרבים להתנצל על הקריקטורה האנטישמית

קריקטורה אנטישמית פורסמה הבוקר בעיתון 'הארץ' בו נראים ראשי המפלגות החרדיות ליצמן דרעי וגפני עם 'אפים ארוכים', החרדים זועמים, אבל ב'הארץ' סירבו להתנצל

קריקטורה אנטישמית פורסמה הבוקר בעיתון 'הארץ' בו נראים ראשי המפלגות החרדיות ליצמן דרעי וגפני עם 'אפים ארוכים', עם הכיתוב לצד הקורונה חוזרת: "אולי נארגן טיש". רבים ברשתות החברתיות זעמו על כך שבידרמן בחר לאייר דווקא את החרדים בעוד ההתפרצויות הגיעו מבנימינה ומודיעין, איזורים חילונים. גולשים רבים ביקש התנצלות מהארץ, אך זו בוששה מלהגיע. בידרמן עצמו היגב לאחד העיתונאים כי החרדים שמו פס על ההנחיות ומקולו היה נשמע שהוא ממש מתעב את הציבור החרדי.

יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני מסר בתגובה לקריקטורה האנטישמית של עיתון 'הארץ': "זוהי קריקטורה שמזכירה את האנטישמיות של ימי הביינים והנדסת תודעה על החרדים שלשמחתינו לא קיימים בהתפרצות".

ח״כ יעקב ליצמן מסר כי "הקריקטורה המבישה הבוקר ב׳הארץ׳ מבטאת את ׳רוח המפקד׳ – אותה ממשלה רפורמית, של ליברמן, לפיד ובנט, שמדירה את החרדים ופוגעת ביהדות ומסורת ישראל. זוהי האוירה שמכשירה את השיסוי וההסתה כלפי יהודים חרדים. אנטישמיות 2021."

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. הארץ עיתון אנטישמי. כל המפרסם כל מנוי כל הכותב שם שם ימח שמו וזכרו

    אמן

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב