בהלה בויז'ניץ: האם האחים האדמורי"ם ייכנסו לבידוד?

רבי ברוך שמעון ארנסטר בנו של ראש ישיבת ויז'ניץ נמצא חיובי לנגיף הקורונה, הוא שהה לצדם של האחים האדמורי"ם

הקורונה הולכת ומתפשטת בויז'ניץ? היום נודע כי רבי ברוך שמעון ארנסטר בנו של ראש ישיבת ויז'ניץ נמצא חיובי לנגיף הקורונה. בשבוע שעבר פגש בנו של ראש הישיבה את האדמורי"ם מויז'ניץ, בתחילה כשערך בר מצווה לבנו בהשתתפות האדמו"ר מויזניץ מרכז, וביום חמישי האחרון הגיע לאדמו"ר מויזניץ למעמד הנחת תפילין. עתה לא ברור האם האדמורי"ם מויז'ניץ יצטרכו להיכנס לבידוד.

גורמים בעולם החסידות טוענים כי בחסידות ידועה בעיר ישנם רבים עם תסמינים שלא נבדקים בהוראת האדמו"ר, אך בחסידות עצמה מכחישים את המידע בתוקף.

רק השבוע דווח כי ‏הגרח"צ מייזליש חתנו של האדמו"ר מויז'ניץ נמצא חיובי לקורונה, חתנו של האדמו"ר שפוטר מישיבת סאטמר השתתף במהלך השבת בטיש שערך האדמו"ר מויזניץ', בטיש ישב בסמיכות לבנו של הרבי הרה"צ ר' יצחק ישעי' והוא עתיד לעבור בדיקת קורונה בשעות הקרובות.

הרב מייזלש פיתח תסמינים, שכללו חום גבוה, ובעקבות כך הוא נשמר מביתו ולא יצא לתפילות. בויז'ניץ טוענים כי בשעות הקרובות יוחלט האם האדמור ייכנס לבידוד בעקבות ההדבקה.

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. חילול השם!! של ממש.

    חילול השם!!
    ח"כ הכנסת הערבי אחמד טיבי מודיע שלא יכנס לממשלה-לקואליציה משום שכל מי שחבר בממשלה יש לו חלק בכל החוקים ובכל הפעילות שעושה הממשלה ולבושתינו "שר השיכון" יענקל ליצ-מן ממשיך לשבת בממשלה שמחללת שבת מדי שבת בשבתו, ומחוקקת חוקי תועבה, חוקי שמד, חידוש גזירת גיוס הזימה והשמד, בחינוך, וגיוס בנים ובנות, ועוד, ועוד, ועוד, רח"ל, "מה שהערבים מבינים, לא רוצים להבין הציונים החדשים" החסידים הכופרים… רח"ל. וזה חילול שם שמים ברבים של ממש.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  2. אנשים שהיה ליד מייזליש לא נמצאים בבידוד

    חוצפה לא נורמלי

    יואלי בנימין |
    הגב
  3. בהלה באגודת ישראל.... כנסו דחוף

    בס"ד      
    י"ב סיון תש"פ
    דברים אמיתיים פשוטים נוקבים ומטלטלים מכ"ק מרן אדמו"ר מסלאנים שליט"א בסעודת הילולא של כ"ק אדמו"ר בעל "הברכת אברהם" מסלאנימא זי"ע  

    "בָּרוּךְהוּא אֱלקינוּ שֶׁבְּרָאָנוּ לִכְבודו, וְהִבְדִּילָנוּ מִן הַתּועִים, וְנָתַןלָנוּ תּורַת אֱמֶת, וְחַיֵּי עולָם נָטַע בְּתוכֵנוּ". בכל הדורות היו טועים שנטו מדרך האמת,ולא נשאר מהם זכר, כבר מזמן חז"ל הק' היו 'צדוקים' 'בייתוסים' 'קראים' ולאחרונה 'משכילים' ו'רפורמים' הסכנה הגדולה ביותר שהיה לכלל ישראל בדורות האחרונים זה ה"ציונות" כאשר הם לקחו כמה סמלים יהודים כמו 'שפה' 'ארץ' בנו מדינה ריקה מתוכן רוחני בלי התורה והקב"ה, שזה סכנה הרבה יותר גרועה מקודמיהם שלכה"פ היו ערטילאים מסממני דת, כך שלפחות היה הדבר ברור וחד שהם עוזבי תורה, וזה הציל את היהודים החפצים לידבק בתורה שלא להיגרר אחריהם, לעומת הציונות שכאילו דיברו בשם הדת בהתעטפותם עם סממני דת, בזמן שאת הדת בעצמו -את התורה הק' ואת הבורא יתברך זרקו והוציאו מהתמונה.

    גדולי ישראל ברואם את המצב הקימו את "אגודת ישראל" כדי להילחם בתופעה, ובעיקר בארץ ישראל שכאן היה עיקר הסכנה, הציונים הצליחו לקבל גושפנקה ממלכתית מהמושל דאז 'האנגלים' שהם כביכול מייצגים את העם היהודי ולפיהם ישק כל דבר, אז התנהלה מלחמה עקובה בעלת היסטוריה ארוכה על העצמאות עד שגדולי ישראל בקושי השיגו שלמרות שהציונים קיבלו גושפנקא של "ועד הקהילות" בכל זאת כל מי שרצה היה ביכולתו לצאת מהקהילה וע"י זה היה פוטר את עצמו מעול פורקים אלו.

    לבסוף, מעשה שטן הצליח והם הקימו מדינה וכולם נתונים תחת ממשלתם, ומאז אנו בגלות תחת הציונים, בעבר היינו בגלות אצל גויים והיום אצל יהודים פורקי עול, כאשר מדינתם היא נגד התורה [כמובן שמאז ההתמודדות נגדם החליפה צורה ו'אגודת ישראל' סברה שיש לעמוד מנגד בתנאים הקיימים של ניצול זכויות האזרח ע"י מלחמה בתוך 'הכנסת'] אנו אומרים "מלכותך מלכות כל עולמים, וממשלתך בכל דור ודור" המלכות שייכת אך ורק להקב"ה "המלוכה והממשלה לחי עולמים" וכשעושים ממשלה נגד התורה זה מרידה במלכות של הקב"ה.

    בתשל"ז כשבגין הזמינם להצטרף לקואליציה, גדולי ישראל דאז התירו להיכנס לקואליציה אבל לא להיכנס לממשלה לכהן כשראו סגן שר ולמרות הפיתויים הרבים שבגין הציע להם שרים ותיקים וכל טוב שבעולם ובכ"ז קבע האדמ"ר מגור "הלב שמחה" זי"ע ברורות והכריז את ההחלטה "שאסור להיכנס לכהן בתפקיד בממשלה שהיא עוקרת תורה" -צריך לדעת שליהודי אין מה לחפש בממשלה-

    בתשע"ו פרצו גדרות עולם וזחלו לתוך הממשלה, כבר אז מחיתי עלזה [יש אריכות בענין] -על אף שאין מדרכי להתערב בעניני ציבור,- זה עזר לתקופת מה, אך מיד לאחמ"כ הם שוב זחלו לממשלה ע"י שהפוליטיקאים המשופשפים יודעים היטב איך מסתדרים עם הרבנים.

    בתש"פ לפני הבחירות הוריתי לציבור שהיות ואגודת ישראל בגדה בעקרונותיה ומשמשים כשרים ומחזיקים בתיקים הרי שכבר לא מדובר ב'אגודת ישראל' האוטנטית ואין להם הגושפנקה של מייסדיה, ופנים חדשות באו לכאן, ואז שלחו אלי שליחים בבקשה שאחזור בי ולא אמנע מהציבור מלהשתתף בבחירות, וקיבלתי הבטחה מארבע החברי מועצת גדולי התורה שהם יעמדו על המשמר בכל תוקף ולא יקחו תיק מיניסטריאלי פעיל בממשלה ולא שר או סגן, הבטחה זו קיבלה גם אישור ממזכיר המועצת. למעשה הם כן נכנסו לממשלה.

    אמרתי פעם לר' יענקעל'ה זי"ע שאאע"ה השביע את אליעזר עבדו שלא יקח אשה לבנו מבנות הכנעני… ולא מובן וכי יצחק אבינו אע"ה היה ילד קטן? הוא כבר היה בן ארבעים שנה אז למה היה חסר להשביע את העבד? היה די לו לקרוא לבנו ולהורות לו שלא יקח אשה מבנות הכנעני, אלא שהוא ידע שכדי לוודא ולהבטיחאת הדבר חייבים להשביע את העבד שכוחו גדול "שהוא מושל בכל אשר לו" ועי"ז הוא כבר יסובב עד שישיג את מבוקשו, ולכן כשרוצים להשיג דבר חייבים להשביע את העבד, אמנם קיבלתי מהבטחה מהיצחק'ס [היינו מהאדמורי"ם] אבל לא הצלחתי להשביע את הפוליטיקאים וגם זה לא יעזור להשביע אותם.

    שאלה נוקבת שאלתי את כולם מה נשתנה תשל"ז מתשע"ו ומתש"פ? למה פעם היה אסור והיום מותר? הרי כל מה שהם מציעים ונותנים היום, הם הציעו אז, ואם אז אסרו הרי אין בי"ד יכול לבטל דברי בי"ד חבירו אא"כ גדול ממנו בחכמה ובמנין כמובן שלא קיבלתי מענה לשאלתי, ואכן הבטיחו שיעמדו על המשמר בכל תוקף לא לקחת חלק פעיל בממשלה, למעשה הם כן לקחו שרים.

    הגמ' אומרת שמלווי בריבית עושים למשרע"ה כחכם ואומרים שאילו היה משרע"ה יודע שיש רווח בלקיחת ריבית לא היה כותב זה בתורה עפ"ל, כמו"כ הפוליטיקאים אומרים שאם גדולי ישראל היו יודעים את הטעם הטוב והמתוק של לקיחת שרים ותפקידים הם לא היו אוסרים ה"י.

    ולכן עלי ליידע את הציבור שהוא ניכשל בהליכה לבחירות וגם אני נכשלתי אמנם אני לא הלכתי בפועל לבחירות אבל לא מנעתי את הציבור מללכת. צריך לדעת שאנחנו בגלות, ברגע "שאגודת ישראל" נכנסה לממשלה הרי היא חלק ממנה, ואותה 'אגודה' שהוקמה להילחם בציונות – היא הפכה להיות בשר מבשרם, ואחד עם הציונים, וגם הם מושלים יחד עם הממשלה נגד התורה רח"ל.
    חשבתי לציין מה דאיתא בתולדות פרשת מסעי שיש ג' מיני גלות, *גלות אצל גויים, *גלות אצל יהודים, *וגלות אצל חסידים, והיום כאשר החסידים יושבים בממשלה הרי שאנו בגלות אצל חסידים. צריך לדעת שאין לנו חלק עמהם, אין לנו חלק ונחלה בממשלה שמורדת בהקב"ה, ומורדת בתורה.

    דבר נוסף שהתרחש כאן זה בענין 'חוק הגיוס' עלבחורי ישראל שזה ציפור הנפש של כלל ישראל זה הישיבות הקדושות, ועל דבר זה נפלו הממשלות, ודבר זה הוא בעיקר מגמת הבג"ץ ששולט, ועליהם נאמר בזוהר הק' שהערב-רב יושבים בכבודו של עולם, שולטים ואין להם שום דאגות וצרות, והם דייני ארעא, גוזלים וחומסים, ולוקחים שוחד, עליהם נאמר ומלאה הארץ חמס ואיש לא אומר מילה, והיה צריך להילחם עימם, ואכן הבטיחו באגודה שהם ילחמו ויסדרו את החוק [ויכניסו בהסכם 'פיסקת ההתגברות' להתגבר על שליטת הבג"ץ] למעשה הם לא עשו כלום!!!!!!!!

    היה חבר כנסת אחד שכתב מכתב ל'ליכוד' ודרש לעמוד בהסכם ולסדר את חוק הגיוס ומחה על כך שמפירים את ההסכם, הלה מהליכוד שנפגע, קיבל מכתב תמיכה מכל חברי הכנסת [של אגודה] שהרגיעו אותו שרק הח"כ ההוא הוא מחוצף, אבל כולם ילדים טובים, וממושמעים ולא עושים בעיות. כמובן שלא נהיה כלום מההשתדלות הנ"ל.

    הם קיבלו הרבה סוכריות, את זה חילקו להם ברווח הם קיבלו משרות וג'ובים וחוק הגיוס נשאר יתום, ועוד עשו סבב טלפנים לחברי המועצת כדי לתת לדבר חותמת רבנית וזה עוד נקרא באישור מועצת גדולי התורה, ככה נראה הדור. צריך לדעת שאנו בגלות עמוקה. וד' יעזור ויחונן אותנו בדעת שלא ניגרר אחריהם, אמנם מהם לא נראה שיבוא ישועה, אבל עלינו להתאמץ בתפילה ולבטל את הגזירה ע"י תורה ותפילה ולקוות לד' שיעביר גילולים מן הארץ והאלילים כרות יכרון לתקן עולם במלכות ש-ק-י.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב