בהלה בכנסת: חולה עם תסמיני קורונה הסתובבה בחדרי המפלגות

מזכירה ממפלגת העבודה שגילתה תסמינים של הנגיף נשלחה לביתה לצורך ביצוע בדיקה, חדר הסיעה יעבור חיטוי, ובמידה והתוצאה תהיה חיובית חברי כנסת רבים יצטרכו להיכנס לבידוד

החרגת הכנסת מהתקנות החדשות ככל הנראה תעלה ביוקר לחברי כנסת ממפלגת העבודה – מר"צ, שכן אחת ממזכירות המפלגה חשודה כחולה בנגיף הקורונה, זאת לאחר שהסתובבה בחדר סיעת המפלגה ויתכן גם במקומות נוספים בכנסת.

לפני זמן קצר עדכן דובר הכנסת כי מנהלת סיעת מפלגת העבודה הגיעה הבוקר למרפאת הכנסת, והעידה על כך שאינה מרגישה טוב ויתכן שהיא מפתחת תסמינים חריגים. המנהלת נתבקשה לחזור לביתה ולעשות בדיקה באחד ממוקדי מד״א.

בדוברות הכנסת עדכנו כי למרות שעדיין אין תוצאות לבדיקה, הורה קצין הכנסת, ניצב יוסף גריף, על חיטוי חדר סיעת העבודה. עוד הורה קצין הכנסת כי עד לסיום החיטוי לא תתאפשר כניסה לחדר הסיעה.

באותו הזמן תכנסת לה בכנסת הוועדה לנושא נגיף הקורונה יו"ר הוועדה ח"כ עפר שלח התייחס לדברי חברי הכנסת שביקשו שיתאפשר לוועדה לקיים דיונים עם יותר משתתפים ואמר: "הכנסת הוחרגה מתקנות שעת חירום אך בהחלטה של יו"ר הכנסת שלא חסרו בה מניעים פוליטיים הכנסת אימצה את הסטנדרטים הכי חמורים. אפנה ליו"ר הכנסת לנושא התכנסות הוועדה והמוזמנים".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *