בהלת הקורונה: הפיתרון היצירתי של ועדת הבחירות – כך יצביעו מבודדי הקורונה בבחירות

עדת הכספים אישרה את בקשת ועדת הבחירות המרכזית, לעניין תוספת תקציבית לביצוע הבחירות לכנסת ה-23, במהלך הדיון הסבירה יו"ר הועדה כיצד יתאפשר למבודדי הקורונה להצביע בבחירות

בנוסף אישרה ועדת הכספים את תקציבה השוטף של ועדת הבחירות עד לחודש יולי 2020. מנכ"לית ועדת הבחירות קראה לאשר את תקצוב הוועדה עד לתום 2020, וטענה כי תקצוב חלקי יפגע בפועלה של הוועדה לאחר הבחירות. יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני: "התקציב יאפשר לכם לפעול מספר חודשים נוספים, ישנם ילדים בסיכון וצרכים דחופים אחרים שאינם מתוקצבים למרות תחנונים, נוכח המצב במדינה"
 
במהלך הדיון הציגה ועדת הבחירות כי היא פועלת להקמת 12 עד 15 קלפיות ייעודיות ברחבי הארץ, לצרכי הצבעה של מבודדי הקורונה
 
במסגרת הפנייה, ביקשה הוועדה להעמיד את תקציב הוועדה לבחירות לכנסת ה-23 ולשנת 2020 על כ-402 מיליון ₪, תוספת של כ-66 מיליון ₪, המהווים גידול של כ-20%, לעומת תקציב ביצוע של כ-322 מיליון ₪ בכנסת ה-22.
 
במסגרת 402 מיליון השקלים, הוערך תקציבה השוטף של ועדת הבחירות לשנת 2020, ללא ההוצאות על הבחירות לכנסת ה-23, קרי לתקופה שתיוותר עד תום השנה לאחר קיום הבחירות, בכ-25 מיליון ₪. מתוך סכום זה, אישרה לבסוף ועדת הכספים רק את הנגזרת של התקציב השוטף עד לחודש יולי. בקשה לעניין תקצוב הוועדה להמשך 2020, תובא לאחר הבחירות. עוד הוחלט כי פרויקטי מחשוב הנכללים בתקציב זה (של 25 מיליון השקלים), יכללו גם הם במסגרת התקציב המאושר כעת.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *