בהלת הקורונה: מגפה מתפשטת ביישוב החרדי ליד ירושלים?

חולה נוספת מקריית יערים קיבלה תשובה חיובית והיא חולה בקורונה. ראש המועצה יצחק רביץ פונה לתושבים לקחת ברצינות את הוראות הבידוד.

חולה נוספת מקריית יערים קיבלה תשובה חיובית והיא חולה בקורונה. ראש המועצה יצחק רביץ פונה לתושבים לקחת ברצינות את הוראות הבידוד. בסך הכל נדבקו כבר 8 תושבים במגפת הקורונה, אחד מהם יולדת, ומאות מהם נמצאים בבידוד.

ראש המועצה החרדי יצחק רביץ הוציא הודעה לתושבים בה נמסר: "לצערנו בשעה האחרונה התגלתה חולה נוספת מהישוב. בשעות הקרובות תצא הודעה ממשרד הבריאות. בשם משרד הבריאות אני פונה ומבקש בכל לשון של בקשה, כל מי ששהה במקומות שפורסמו בימים האחרונים, שיכנס לבידוד ביתי בלי שום הוראת היתר. זה לא משחק, ואנחנו חייבים לקחת ברצינות את הדברים.

רביץ המשיך וכתב: "בס"ד זו הדרך היחידה למגר את המגיפה. אם ישמר הבידוד ובכלל אם נשמור על הכללים שפרסם משרד הבריאות, נוכל בחסדי שמים לעצור את המגיפה.
ערב טוב שנשמע ונתבשר בשורות טובות.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. הנה הוראת שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א לכולם כנסו דחוף

    .
    הנה הוראת שר התורה מרנן ורבנן הצדיק הגר"ח קנייבסקי שליט"א לתלמודי התורה הליטאים באשר להמשכת הלימודים נמשכת. למרות הצווים המפורשים של משרד הבריאות, ההנחיות וביקורי השוטרים הבוקר במוסדות החינוך, הגר"ח קנייבסקי הורה שוב "להמשיך ללמוד כרגיל" בכל תלמודי התורה בארץ ישראל.

    והיום נודע, כי לאחר פרסום הצו של משרד הבריאות, האוסר על קיום לימודים במוסדות החינוך, [כי זה מטרת הציונים לעקור את התורה הקדושה] אחד ממנהלי החיידרים הגיע היום לבית הגר"ח ושאל שוב האם להודיע מחר על הפסקת הלימודים. ר' חיים ענה: "להמשיך ללמוד כרגיל" וזה פסק הלכה של מרן.

    המנהל חזר ושאל אם ההוראה היא חד משמעית גם במידה שפתיחת הת"ת תגרור קנסות וביקורי פקחים, וקיבל תשובה חד משמעית שלמרות הכל להמשיך בשגרת הלימודים כרגיל בלי שום שינוי.

    כזכור, אתמול הורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א לאחר ששמע את כל הצדדים להמשיך ללמוד בתלמודי התורה תוך כדי הקפדה על כללי הזהירות של משרד הבריאות. בכל תלמודי התורה נערכו הלימודים כרגיל מלבד כיתות הגנים.

    כזכור הבוקר הגיעו פקחי משרד הבריאות למספר ת"תים וישיבות, כשברובם המוחלט הגיעו מנהלי המוסדות להסדר עם השוטרים והלימודים נמשכו.

    כך גם בכל עולם הישיבות, המשיכו הבוקר את סדרי הלימוד כרגיל, מלבד ישיבה אחת בפ"ת, ישיבת אור ישראל, [שאין זה רגיל] שם לאחר דין ודברים הבוקר עם השוטרים – הורה יגאל רוזן, היינו "הרב" החשוד שמגייס בני תורה לצה"ל השמד והזימה וכו' [שר"י] הוא הורה לסגור את הישיבה. כי "בדרך שהאדם רוצה לילך מוליכין אותו" והמבין יבין!!!!!!!!!!!!!!!!

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב