"בחורים בוכים בלילה": בחברון זנחו את ה'אלטערס'

השבוע תפתח ישיבת חברון בגבעת מרדכי את זמן אלול בקפסולות. אלא שבהנהלת הישיבה הודיעו לכל הבחורים המבוגרים מועד שישי ומעלה כי עליהם לעזוב את הישיבה, בלי מסגרת חלופית ופיתרון

השבוע תפתח ישיבת חברון בגבעת מרדכי את זמן אלול בקפסולות. אלא שבהנהלת הישיבה הודיעו לכל הבחורים המבוגרים מועד שישי ומעלה כי עליהם לעזוב את הישיבה, בלי מסגרת חלופית ופיתרון.

הכתב אלי ביתאן שחשף את הסיפור כתב בדף הטוויטר שלו כי "קרוב ל-200 בחורים בגיל שידוכים מרגישים שהופקרו, הם עלו לבתי ראשי הישיבה שמסרבים להתערב בהחלטת ההנהלה".

כן הוסיף כי בחורים בחברון מפנים את החפצים מהחדרים בדמעות, בלי ידיעה לאן ילכו. ישיבות אחרות כמעט ואינן קולטות תלמידים בתקופת הקורונה, בטח לא מבוגרים. "השקעתי כאן את החיים שלי, ועכשיו הטלפונים של הצוות מנותקים" אומר לי בחור מחברון, "צריך להרים קול זעקה".

גולש בטוויטר כתב כי "הפרשייה של התעלמות ישיבת חברון מהבחורים המבוגרים שחשף ביתאן היא לא פחות מחוצפה, מדובר במאות בחורים ששוקדים על תלמודם, והנהלת הישיבה מפקירה אותם רק לאור העובדה שהם מבוגרים. הכושי עשה את שלו, הכושי יכול ללכת".

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. זה הפחד שלי

    כן כן שנים שנים אין מה לעשות נגד זה בתאבון לכולם

    חברונער שמבין |
    הגב
  2. אנחנו שולטים

    תפנימו את זה. אני וחברוני ושלמה ושמוליק מנהלים את הישיבה. אם מחר בבוקר מתחשק לנו אנחנו מעיפים את כולם הביתה. תתחילו לכבד ולכרוע ברך לפנינו.

    פלדשטיין |
    הגב