בחיזבאללה מרגיעים: "נערכים לתגובה מחושבת"

אחרי שנתניהו הזהיר את נסראללה, בחיזבאללה מורידים הילוך: "חיזבאללה נערך להגיב באופן מדוד לתקיפה שמיוחסת לישראל באופן שלא יביא את הצדדים לכדי מלחמה"

"חיזבאללה נערך להגיב באופן מדוד לתקיפה שמיוחסת לישראל באופן שלא יביא את הצדדים לכדי מלחמה" – כך הגיבו הערב (שלישי) שני גורמים בחיזבאללה לסוכנות הידיעות רויטרס.
לטענתם, התגובה של חיזבאללה מתוכננת כך שלא תוביל למלחמה שגם ישראל וגם חיזבאללה לא רוצים בה… "הכיוון עכשיו הוא לבחור במתקפה מחושבת, אבל אין לדעת איך הדברים יתפתחו".

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב היום (שלישי) לאיומים של מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה, והציע לו שלא להיגרר למלחמה.

״שמעתי את הדברים של נסראללה, אני מציע לו להירגע", אמר נתניהו בטקס הנחת אבן פינה למרכז הפיתוח של חברת "מובילאיי" בירושלים. "הוא יודע יפה מאוד שמדינת ישראל יודעת להגן על עצמה היטב, ולהשיב לאויביה כגמולם. אני רוצה להגיד לו ולמדינת לבנון, שמאכסנת את הארגון הזה השואף להשמיד אותנו, ואני אומר את זה גם לקאסם סולימאני: היזהרו בדבריכם, ועוד יותר היזהרו במעשיכם״.

בנתיים, בצה"ל נערכים לתגובה של חיזבאללה ובשל כך החליטו להגביל את תנועתם של רכבים צבאיים במספר צירים בצפון. הנסיעה בכבישים שנקבעו תתאפשר על בסיס אישור פרטני בלבד ובהתאם להערכת המצב. יחד עם זאת השגרה האזרחית במרחב ממשיכה להתנהל כרגיל.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *