ביבי יבגוד בחרדים? מיקי זוהר: "החרדים חייבים להתפשר"

האם הליכוד הולך לפרק את הברית עם החרדים בדקה ה-90? ח"כ מיקי זוהר השמיע ביממה האחרונה מסרים עמומים לגבי הברית עם החרדים, בראיון לגלי צהל אמר זוהר כי החרדים חייבים להתפשר, אך סייג בטוויטר כי "הליכוד ילך עם גוש הימין עד הסוף"

האם הליכוד הולך לפרק את הברית עם החרדים בדקה ה-90? ח"כ מיקי זוהר השמיע ביממה האחרונה מסרים עמומים לגבי הברית עם החרדים, יו״ר סיעת ׳הליכוד׳ ח״כ מיקי זוהר עלה הבוקר לכל כלי התקשורת עם המסר שהחרדים חייבים להתפשר. זוהר קרא לחרדים להתפשר בראיון בגל״‏צ: ״‏כדי שנוכל לקיים שיח אמיתי עם ליברמן, גם המפלגות החרדיות יצטרכו לעשות פשרות״‏, אמר זוהר.

כעת מכחיש מיקי זוהר, מי שנחשב כשופר של בני הזוג ברחוב בלפור את כוונתו של נתניהו לנטוש את הברית עם החרדים ואומר, "אני שומע ניסיונות להציג מצג בו קיים סיכוי שנפרק את הגוש", מבהיר זוהר,"זה לא יקרה. רה״מ ממשיך לפעול במלוא המרץ יחד עם 55 המנדטים שמאחוריו על מנת להקים ממשלה טובה למדינת ישראל. בע״ה נמשיך לעשות הכל כדי להגיע להבנות עם ליברמן בתאום מלא עם חברי הגוש.

אלירן טל מערוץ 20 ראיין אמש (ראשון) את ח"כ מיקי זוהר בכנס החירום של הליכוד. ח"כ מיקי זוהר נשאל: מה הצעת לאביגדור ליברמן? והשיב: "האופצייה היחידה זו ממשלת ימין". לדבריו, "ממשלת אחדות לא תקום כי בצד השני רוצים בכלל להקים ממשלת מיעוט". ח"כ זוהר נשמע אופטימי ביחס לליברמן ואמר :"אני שמח שליברמן מתחיל להתעשת ולא מוכן להיכנס לתוך המשחק המסוכן הזה כרגע, אם חלילה ליברמן יאפשר את זה(את ממשלת המיעוט) זה יקרה".

כשנשאל על הויתורים שיצטרכו לעשות החרדים השיב: "אני חושב שצריך להעביר את חוק הגיוס"ווהוסיף "אם החרדים לא יתפשרו נלך כולנו יחד לאופוזציה והציבור ששלח אותם יפגע".

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *