ביזיון בכנס תקווה חדשה: העיתונאי הדתי הותקף באלימות קשה

העיתונאי חזקי ברוך (ערוץ 7) גורש על ידי אנשי 'תקווה חדשה' מכינוס המפלגה הערב. זעם בקרב אנשי הימין

אלימות ברוטאלית ועבריינית כנגד אזרח ועיתונאי בכנס של גדעון סער. כינוס פעילים למפלגה שלא עוברת את אחוז החסימה, נגמר בצעקות, מכות, דחיפות והשפלות של עיתונאים.

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר: מגנה את תקיפת העיתונאי חזקי ברוך בכנס של תקווה חדשה. לא מפתיע שמי שמתיימר לדבר בשם הליבראליות והנאורות יש לו גם פעילים אלימים שתוקפים עיתונאים ומנסים למנוע סיקור. אם זה היה בימין התקשורת הישראלית הייתה סוערת וגועשת, אבל למי ששותף בממשלת שמאל מותר לתקוף וזה עובר בשקט יחסי.

'פורום העיתונאים' רואה בחומרה רבה את גירושו של העיתונאי חזקי ברוך (ערוץ 7) על ידי אנשי 'תקווה חדשה' מכינוס המפלגה הערב.

הפגיעה בעיתונאים, דווקא מצד אנשים שרוממות חופש הביטוי בגרונם, ראויה לגינוי החריף ביותר ואסור שתעבור בשתיקה.

חברי הפורום מביעים שאט נפש מהתנהלות אנשי 'תקווה חדשה' ומבקשים לחזק את ידיו של עמיתנו חזקי ברוך, העושה את מלאכתו נאמנה. אנו דורשים התנצלות חדה וברורה על האירוע החמור הערב.

ארגון העיתונאים והעיתונאיות דורש מיו״ר ״תקווה חדשה״ ושר המשפטים גדעון סער לגנות בתוקף את התנהגותם של אנשי המפלגה שהפריעו הערב לעיתונאים לבצע את עבודתם ואף פעלו באלימות כנגדם. הארגון מביע שאט נפש מהעובדה שצלמי עיתונות לא הורשו לתעד אירוע שבו הורחק אחד הנוכחים שהפריע למהלך האירוע, ונקטו מולו אלימות. הארגון מזכיר לראשי "תקווה חדשה" שעיתונאים עובדים למען האינטרס הציבורי וזכות הציבור לדעת. לא יתכן שלא יתאפשר להם לסקר אירוע מפלגתי פתוח לציבור בצורה מכובדת, בטוחה וללא הפרעה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *