בימין מודאגים: אחוזי הצבעה גבוהים במעוזי שמאל

על פי דיווחים מהשטח שהגיעו לידי 'אקטואליק' עולה כי יש אחוזי הצבעה גבוהים יותר במעוזי שמאל מאשר בקלפיות בהם מתגוררים מצביעי הימין. ברעננה רמת השרון ותל אביב יש דיווחים על תורות ענק בדרך לקלפיות

על פי דיווחים מהשטח שהגיעו לידי 'אקטואליק' עולה כי יש אחוזי הצבעה גבוהים יותר במעוזי שמאל מאשר בקלפיות בהם מתגוררים מצביעי הימין. ברעננה רמת השרון ותל אביב יש דיווחים על תורות ענק בדרך לקלפיות, ואילו בבת ים ובית שמש מדווחים על אחוזי הצבעה נמוכים הנעים בין 15 אחוז ל-22 אחוזים. עם זאת ישנם דיווחים גם על תורות ענק בקלפיות בבת ים ובבאר שבע.

במקביל, ראש הממשלה נתניהו מוציא תושבים מהבתים בבת ים ללכת ולהצביע ליכוד:"אתם חייבים לקחת את המשפחה והשכנים ולהצביע לליכוד כי רק כך נתגבר על השמאל וכל העמותות שלו. כרגע יש פער מסוים בין הערים שלנו לערים של השמאל. אני מבקש מכם בואו נשלים את הפער. אנחנו צריכים מנדט אחד כדי להרכיב ממשלת ימין חזקה בהנהגת הליכוד. אל תישארו בבתים תלכו להצביע ליכוד.

ראשי העבודה-גשר-מרצ מסרו – "אנחנו קוראים לציבור המצביעים שלנו לא להתחשב בהודעות הכזב שמופצות בשעות האחרונות במטרה לדכא את אחוזי הצבעה בקרב מצביעי השמאל".

נתניהו מנסה להעיר את המצביעים בבת ים

מצביעי כחול לבן מוציאים את המצביעים מהמסעדות

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *