בית המשפט שיחרר את האב החרדי שרצח את בנו בקריית גת

המשנה ליועץ המשפטי לממשלה, עו"ד עמית מררי, החליטה לעכב את ההליכים בתיק נגד האב החרדי שנאשם ברצח בנו בן ה-14 בחודש מרץ בקריית גת

בצעד דרמטי: המשנה ליועץ המשפטי לממשלה, עו"ד עמית מררי, החליטה לעכב את ההליכים בתיק נגד האב החרדי שנאשם ברצח בנו בן ה-14 בחודש מרץ בקריית גת – כך נודע היום (רביעי) ל-N12. בהחלטה הוסבר כי היא התקבלה לנוכח נסיבותיו המיוחדות והחריגות של  המקרה וכן נסיבותיו האישיות של הנאשם.

בעקבות כך, בית המשפט הורה על הפסקת ההליכים נגד הנאשם שצפוי להשתחרר לביתו.

בהחלטה נכתב כי אם הנאשם יבצע עבירות נוספות – הדבר יהווה שיקול משמעותי לחידוש ההליכים.

אם המשפחה התראיינה לראשונה לאפרת לכטר בחדשות 12 וסיפרה אז על ההתמודדות המורכבת עם המקרה הטראגי. בין היתר,  טענה כי בעלה, אב מסור ל-6 ילדים, איש עסקים אהוד בקהילה שמעולם לא הרים יד על איש, דקר למוות את בנם הבכור והאהוב.

"אין לי כעס על בעלי כי אני יודעת שזה לא הוא", סיפרה רבקה. "יש לי רחמים עליו, על השבר שהוא נמצא בו. יש לי כעס מאוד מאוד גדול על המטפל. על הצורה, על השרלטנות שהייתה פה".

רבקה סיפרה שבעקבות מצוקה נפשית, חיפש האב מישהו שיעזור לו לצאת מסערת הרגשות, וקיבל המלצה מחבר על מטפל. על שמו של המטפל הוא בתגובה אמר לה: "כן, אנשים שאמרו לי שהוא מטפל בתרופות טבעיות ומגיע בדיוק לנקודות הכי עמוקות שאני צריך אליהן, ואז הוא מרפא את הכול, והכול… ובדיוק מה שאני רוצה לסדר, זה יסתדר".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *