בית חב"ד 77 מצרפת העניק תפילין ופמוטים ל140 חיילי וחיילות צה"ל

בית חב"ד 'סען אי-מארן' השוכן באזור 77 ליד פריז שבצרפת בראשות השליח הרב יוסי עמאר חבר במרכז 'רבני אירופה', שוכן ליד פארק הילדים המפורסם דיסנילנד ולו מסורת ייחודית ומבורכת של הענקת תפילין ופמוטים לחיילי וחיילות צה"ל. גם השנה ודווקא השנה, אחרי השנה המאתגרת ביותר שעברה עלינו, ואחרי האסון הנורא שקרה בליל ל"ג במירון, לא ויתרו בבית חב"ד 77 על המסורת המיוחדת ובטקס מרגש ורב רושם שנערך ביום שני בבסיס פיקוד העורף העניק ל-140 חיילי וחיילות צה"ל תפילין ופמוטים להדלקת נרות שבת, מתוכם חיילים מיוחדים במסגרת התכנית 'גדולים במדים', יחד עם שר השמחה עמי מימון שנרתם כמידי שנה לשמח את החיילים

בהתאם להוראות הרבי מליובאוויטש במקרים דומים של אסונות בעם ישראל, אמר הרבי כי התשובה הכי טובה למשברים ולניסיונות זה להפוך אותם למנוף לעשיה חיובית. כלשונו הקדושה אינספור פעמים ש"בהמשך השליחות והבנין תנוחמו".

זו הפעם ה-16 ברציפות שבית חב"ד 77 מעניק את המתנות הייחודיות לחיילי וחיילות צה"ל ומג"ב, בהוקרה מכל הלב על פועלם לשמירה על בטחון ישראל. האירוע נערך במסגרת מסע שנתי של ידידי בית חב"ד סען אי-מארן מצרפת , מסע של הוקרה לחיילי וחיילות צה"ל ששיאו הוא אירוע הענקת המתנות. באירוע השתתף גם מנכ"ל מרכז רבני אירופה הרב אריה גולדברג שגם כובד באמירת פרקי תהלים לעילוי נשמת 45 הנספים באסון מירון ולרפואת כל הפצועים.
השנה זכה בית חב"ד להעניק 70 זוגות תפילין וספרי חת"ת לחיילי צה"ל, ובנוסף 70 זוגות פמוטים וספרי חת"ת לחיילות צה"ל.
למספר 70 משמעות מיוחדת השנה, היות ובתאריך י' שבט חגגו בכל רחבי העולם היהודי 70 שנה מאז עלותו של הרבי מליובאוויטש לכס הנשיאות באופן רשמי, במילא 70 שנות מהפכה עולמית מאז נהיה הרבי עם הסתלקות חתנו הרבי הקודם.

החיילים נהנו במהלך האירוע מארוחה חגיגית, מלווה בשירה וריקודים כהודיה על הניסים והנפלאות שחווינו שנה שעברה, והמעמד המרגש הביא את המשתתפים להתרגשות רבה.
באירוע לקחו חלק בעיקר חיילים בעלי צרכים מיוחדים המשרתים למרות הכל בצה"ל כחלק מפעילות 'יד לילד המיוחד' ו'גדולים במדים' בראשות ר' מענדי בליניצקי.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *