בכירי הליכוד ירדו למחתרת: "תם עידן נתניהו"

גורם בכיר במפלגה הבהיר כי צריך להפנים שעידן נתניהו תם ולהוביל לשינוי. יש לציין כי בליכוד מעטים הם הח"כים שמיהרו לגבות את ראש הממשלה. כל בכירי הליכוד נאלמו ונעלמו.

גורמים בכירים בליכוד הביעו את אי שביעות רצונם מהטון התוקפני של נאום נתניהו שקרא בנאומו "לחקור את החוקרים". גורם בכיר במפלגה הבהיר כי צריך להפנים שעידן נתניהו תם ולהוביל לשינוי. יש לציין כי בליכוד מעטים הם החכים שמיהרו לגבות את ראש הממשלה. כל בכירי הליכוד נאלמו ונעלמו.

אחרי שגדעון סער הודיע על כוונתו להתמודד על ראשות הליכוד – בכיר נוסף בליכוד יתמודד מול נתניהו בפריימריז, כך דיווח זאב קם, שלא הרחיב מי הבכיר המדובר.

חברת הכנסת מיכל שיר מהליכוד, שתומכת בגדעון סער לראשות התנועה כתבה בטויטר: "למפלגה המפארת את הדמוקרטיה, פריימריז לראשות זו לא רשות אלא חובה. בהתמודדות לראשות אתמוך בגדעון סער, האדם המתאים ביותר ובעל היכולות הטובות ביותר להרכיב ממשלה ולשמור על ערכי המחנה הלאומי."

חבר הכנסת גדעון סער הממוקם שישי ברשימת הליכוד, הצליח לעורר שוב סערה בסיעה הימנית 'הליכוד', זאת לאחר שאמר בראיון לתאגיד השידור הציבורי 'כאן': "הדבר הנכון ביותר הוא לקיים פריימריז לראשות הליכוד".

גם יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, שבאופן מעשי – שולל שיתמוך בחסינות לראש הממשלה. הגיב."זה יום קשה למדינת ישראל", צייץ ליברמן בעמוד הטוויטר שלו, "אנחנו צריכים לתת לטחנות הצדק לבצע את עבודתם ולתת לראש הממשלה את ההזדמנות להוכיח את חפותו בבית המשפט".

ממפלגת כחול לבן נמסר: "ראש ממשלה ששקוע עד צוואר בחקירות, אין לו מנדט מוסרי וציבורי לקבוע דברים כל כך גורליים למדינת ישראל. כי קיים חשש, אני חייב להגיד, אמיתי ולא בלתי מבוסס, שהוא יכריע הכרעות על בסיס האינטרס האישי של ההישרדות הפוליטית שלו, ולא לפי האינטרס הלאומי". המפלגה ציטטה את תגובתו של נתניהו, בנוגע לאישומים נגד ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט.

יו"ר כחול לבן, בני גנץ, הגיב להחלטה וכתב : "יום עצוב למדינת ישראל". מאוחר יותר הערב צייץ גנץ: "יש לי אמון מלא בגורמי אכיפת החוק בראשות היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט. אני בטוח כי הם עושים את עבודתם נאמנה, ביושר ובמקצועיות. אין בישראל הפיכה שלטונית אלא התבצרות בשלטון".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *