בכיר ב'בית היהודי' ל'אקטואליק': "ארליך הייתה פורשת בכל מצב"

גורם בכיר ב'בית היהודי' אומר ל'אקטואליק' בעקבות פרישתה של יפעת ארליך בדקות האחרונות: "זה היה עניין של זמן. היא הייתה לוקחת את השריון לליכוד ולא חוזרת אלינו"

גורם בכיר במפלגת 'הבית היהודי' אומר ל'אקטואליק', בעקבות הוצאתה הבוקר של יפעת ארליך מהרשימה, כי במפלגה חששו שיפעת ארליך תפרוש בעתיד הקרוב ותותיר אותם ללא נציגות נשית משמעותית ברשימה, כפי שרצו להציג לציבור הבוחרים שלהם.

"ביממה האחרונה היה נראה כי מהלך הפרידה מארליך הוא רק עניין של זמן, לאור התנגדותה הנחרצת לצירופה של מפלגת עוצמה יהודית של איתמר בן גביר ומיכאל בן ארי, למהלך האחדות עם האיחוד הלאומי".

לדבריו, "לאחר ההסכם שהושג בין הליכוד והבית היהודי, דרשה ארליך לקבל את השיריון שהבטיח נתניהו במקום ה-28 ברשימת הליכוד, במקום הרב אלי בן דהן, שעל פי דעת הגורמים הבכירים במפלגה, צריך לקבל אותו".

הגורם ב'בית היהודי' מוסיף כי "ארליך היתה לוקחת את השיריון לליכוד ולא חוזרת אלינו בסופו של דבר. הרב בן דהן הוא בשר מבשרה של המפלגה והיה ברור שהוא יפעל יחד איתנו, גם אם ישוריין על ידי נתניהו".

במפלגת הבית היהודי אף בנו על יפעת ארליך כמי שתשמש יושבת ראש הסיעה, כפי שהיתה שולי מועלם-רפאלי לפניה. כך ביקשו להשיג חזות של מפלגה שבאחד התפקידים המרכזיים שלה משובצת אישה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *