בלהב"ה מאיימים: נגיע עם אלות למזרח ירושלים

ארגון להב"ה: המשטרה מפקירה את תושבי ירושלים – נגיע מחר לשער שכם למחות על אזלת היד מול הטרור הערבי

בעקבות גל הטרור המתגבר ותקיפות היהודים הנשנות בידי ערבים באיזור שער שכם בירושלים, בארגון להב"ה מודיעים היום כי יקיימו מחר (חמישי) משמרת מחאה בכניסה לשער שכם, בה ידרשו מממשלת ישראל והמשטרה לשים סוף להפקרתם של תושבי ירושלים המותקפים מדי יום בידי ערבים. בתיעוד מקבוצות סגורות של הפעילים שהגיע לידי N12 – הם מצהירים כי בכוונתם לפעול באלימות. אחד הפעילים מציע למשתתפים להגיע לאירוע עם אלות: "הסיוט הכי גדול של הערבים זה להיתקל בקבוצה של אנשי 'כך' עם אלות. הם מבינים כוח – אם ישברו להם את העצמות, הערבים יפסיקו להתעסק עם יהודים".

יו"ר ארגון להב"ה, בנצי גופשטיין, אומר היום כי "הגיעו מים עד נפש. רק לפני שבוע חגגנו את יום העצמאות, את היותנו עם חופשי בארצנו, אבל במקום זאת הפכנו להיות עם נרדף בארצנו. במקום להנחית מכה אנושה על הטרור ולגרום לערבים לחשוב אלף פעם לפני שהם מעזים להרים ידם על יהודי, המשטרה מגלה רפיסות ואזלת יד חסרת תקדים, שרק מתדלקת את הטרור וגורמת לו לגדול".

גופשטיין הוסיף כי "במשמרת המחאה שנקיים, נגיע לשער שכם עם דגלי ישראל והרבה גאווה יהודית, ללא פחד, ונדרוש מראש הממשלה, השר לביטחון הפנים ומשטרת ישראל לעצור את מסע הטרור וההפחדה שמנהלים ערביי ירושלים נגד היהודים המתגוררים בה. הגיע הזמן לשים סוף לטירוף".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *