בליכוד מבהירים: "ליברמן דוחה כל הצעה"

ח"כ דוד ביטן מהליכוד גילה הערב (שלישי) כי הושגה התקדמות במגעים עם יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן. בליכוד מכחישים את הדיווחים על פגישה בין נתניהו ללליברמן – דובר הליכוד מסר כי "לא נקבעה פגישה עם ליברמן, הוא דוחה כל הצעה"

לאחר שבתקשורת דווח על פגישה דרמטית שתקיים הערב בין ליברמן לנתניהו, דובר הליכוד, יונתן אוריך, הבהיר כעת כי "לא נקבעה פגישה ואין כרגע שום התקדמות עם ליברמן. הוא דוחה כל הצעה ומנסה למשוך זמן".

ח"כ דוד ביטן מהליכוד גילה הערב (שלישי) כי הושגה התקדמות במגעים עם יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן. ביטן טוען בשלב הזה מחכים לתשובתו הסופית של ליברמן וכן לחוות הדעת המשפטית.

על פי המתווה החדש שהוצע לליברמן חוק הגיוס יעבור אך יעדי הגיוס ייקבעו בחקיקת משנה שיביא שר הביטחון על פי צרכי צה"ל. עוד סוכם כי תוקם ועדה מיוחדת בכנסת שתהיה אחראית על הנושא ובראשה יעמוד ח"כ מישראל ביתנו.

עקיבא נוביק צייץ מקודם כי ‏ח״כים חרדים טוענים כי ליברמן נוטה להסכים להצעה שבמסגרתה יעדי הגיוס ייקבעו בחקיקת משנה. אם יסכים, לכאורה אפשר להשביע ממשלה.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. רגע האמת

    כפשוטו מסיתים ומדיחיחים. שמעתי שיש זעם בבית שר התורה מרנן ורבנן הצדיק הגדול הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט"א נ"י ויזרח לעד, הזעם שם -מדוע מנהיג הדור הזה גאון עולם צדיק וקדוש רבי גרשון איידלשטיין שליט"א מיישר קו עם כבוד קדושת האדמו"ר הצדיק והקדוש הרבי מגור שליט"א בענין חוק הגיוס – ובבית ר' חיים קנייבסקי סבורים שצריך לקבל את תכתיב האפיקורס המסיונר ליברמן שר"י, להכנע ולהצביע בעד חוק הגיוס רח"ל. דהיינו להכנע ולהצביע בעד חוק הגיוס רח"ל. כפשוטו ממש להכנע ולהצביע בעד חוק הגיוס רח"ל.

    רגע האמת של הכפירה ברח' רשב"ם, ע"י הגבאים המשמשים והנכדים מתחיל לצאת לאור רח"ל ומתחיל להסריח רח רע מאוד.

    כפשוטו מסיתים ומדיחיחים רח"ל, מסיונרים "ציונים" עובדי הבעל "$$$" ממש.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב