בל״ד הגישה תביעה ע״ס 280,000 ש"ח נגד עמית סגל

בל״ד הגישה הבוקר בבית המשפט השלום בנצרת תביעת לשון הרע נגד העתונאי עמית סגל בעקבות אמירותיו בידיעות אחרונות ובערוץ 12 בהם קרא למפלגת בל"ד: ״ארגון טרור״. זאת לאחר פנייה לסגל, לידיעות אחרונות ולערץ 12 לפי שבוע בה התבקש סגל לחזור בו מאמירתו המסיתה ולפרסם התנצלות

בל״ד הגישה הבוקר בבית המשפט השלום בנצרת תביעת לשון הרע נגד העתונאי עמית סגל בעקבות אמירותיו בידיעות אחרונות ובערוץ 12 בהם קרא למפלגת בל"ד: ״ארגון טרור״. זאת לאחר פנייה לסגל, לידיעות אחרונות ולערץ 12 לפי שבוע בה התבקש סגל לחזור בו מאמירתו המסיתה ולפרסם התנצלות.

בתביעה שהגישה, קראה בל"ד לביהמ"ש לחייב את סגל להוריד את הכתבה מחשבונותיו ברשתות החברתיות, לפרסם התנצלות פומבית ולשלם פיצוי על סך 280,000 ש"ח על פי חוק איסור לשון הרע.

ד״ר מטאנס שחאדה מעומד בל״ד רע״ם לכנסת ציין כי: "המדיניות של בל״ד הייתה לא להגיש תביעות כנגד המסיתים כדי לא להפוך את הויכוח הפוליטי לויכוח משפטי יבש. אך סגל הידוע בהשתייכותו לימין הקיצוני עבר את הגבול, והשתמש במעמדו על מנת לפגוע במפלגה בתקופת בחירות. לא ניתן שיפגעו בלגיטימציה של בל״ד המייצגת את הזרם הלאומי בחברה הערבית והדוגלת במצע הכי דמוקרטי – מדינת כל אזרחיה".*

עו״ד חאלד תיתי, שהגיש את התביעה בשם בל"ד אמר: סגל ניסה להשתמש בהוראות סעיף 7א לחוק יסוד הכנסת (פסילת רשימה לכנסת) בכדי להסביר את דבריו, זאת על אף שבל״ד צלחה את מבחן בג״צ פעם אחר פעם. ומכל מקום אין להשלים עם הניסיון להלביש את הכינוי ארגון טרור למפלגה לגיטימית הפועלת לפי חוק.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *