"במעיני הישועה כבר אין מקום": גל הנדבקים בבני ברק מזנק

בשעות האחרונות יותר ויותר קריאות התקבלו במוקדי החירום מתושבי בני ברק שחושדים כי נדבקו בנגיף הקורונה. בני ברק טיפסה הבוקר למקום הראשון ברשימת הנדבקים שמתקרב ל-200

ברחוב החרדי עדיין לא מפנימים את גודל סכנת התפשטות נגיף הקורונה. בשעות האחרונות יותר ויותר קריאות התקבלו במוקדי החירום מתושבי בני ברק שחושדים כי נדבקו בנגיף הקורונה. בני ברק טיפסה הבוקר למקום הראשון ברשימת הנדבקים שמתקרב ל-200.

כך למשל, ברחוב אחד בבני ברק בו נתגלו חולי קורונה התקבלו מספר קריאות מאותו רדיוס, אנשי מגן דוד אדום פינו היום מספר חולים החשודים כי נדבקו בנגיף. מספר תושבים שניסו להתקבל במחלקה המבודדת של בית החולים מעיני הישועה נענו כי כבר אין מקום במחלקה והם הופנו לבית החולים בילינסון בפתח תקווה.

כוחות משטרה רבים התפרסו ברחבי העיר בניסיון למנוע התקהלויות או תפילות המוניות, לעת עתה תושבי בני ברק מתקהלים ברחובות.   בירושלים, לוחמי מג"ב, חסמו את הכניסות לרחוב מלכי ישראל בשכונת גאולה בי-ם – כדי לאכוף את הנחיות.

בני יורק דווח על 72 חולים חרדים שנדבקו בנגיף.  מספר ההרוגים זינק ל- 199 הרוגים (למעלה משנת 192 אמש) 17,856 מקרים שאושרו 5,066 בקווינס 3,187 במנהטן 4,656 בברוקלין 2,789 בברונקס 1,084 בסטטן איילנד נכון לאמש: לפחות 2,850 איש אושפזו, לפחות 660 במחלקת טיפול נמרץ.

במהלך השעות האחרונות חלה הידרדרות במצבו של החולה בן ה-45 המאושפז במצב קשה במחלקה לטיפול נמרץ בביה"ח וולפסון.

בשל ההידרדרות במצבו, המטופל חובר למכונת 'אקמו' (המחליפה את תפקוד הלב והריאה באופן זמני), במטרה לייצבו.

כפי שצוין בדיווחים קודמים, מדובר במטופל ללא מחלות רקע וללא עישון.

ד"ר אריה סורוקסקי, מנהל המחלקה לטיפול נמרץ והמחלקה לטיפול נמרץ בחולי קורונה בוולפסון, ביחד עם ד"ר חגי דקל, מנהל המחלקה לניתוחי לב-חזה ויחידת האקמו, מסרו כי "על אף שיפור קל במצבו הבוקר, מאוחר יותר חלה הידרדרות במצבו הקליני של המטופל וכעת הצוותים שלנו נלחמים על חייו".

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. חרדים חסרי אחריות. כך זה כשאין לימודי ליבה.

    הבורות היא אם כל חטאת. אנשים חיים במאה ה-21 כאילו הם חיים במאה ה-12. מזהירים אותם ומזהירים והם מצפצפים. אולי אם אחד הרבנים הגדולים של בני ברק יידבק בקורונה ויחלה, יתחילו לתפוס שחובה עליהם להגן על עצמם.

    לימודי ליבה לחרדים |
    הגב
  2. צוות האתר

    מה נסגר איתכם איך אתם משאירים את התגובות האנטישמיות האלו??? רשעים שמבזים ת"ח!!!! אני מוחה על כבוד התורה!!!!!

    חיים |
    הגב
  3. צריך לסגור את בני ברק על תושביה

    סגר מלא ויפה שעה אחת קודם, איש לא יוצא ואיש לא נכנס, רמת בטחון מקסימלית, אחרת זה יזלוג לרמת גן ולכל האיזור כולו !

    חילוני שפוי |
    הגב