במערכת הפוליטית לעגו להודעה הדרמטית של נתניהו

במערכת הפוליטית מיהרו להגיב על הודעת ראש הממשלה בעניין החלת הריבונות ולעגו לו. ליברמן צייץ סמיילי מחייך – ובכחול לבן תקפו את נתניהו.

במערכת הפוליטית מיהרו להגיב על הודעת ראש הממשלה בעניין החלת הריבונות ולעגו לו. ליברמן צייץ סמיילי מחייך – ובכחול לבן תקפו את נתניהו.

וכך הגיבו בכחול לבן להצהרת נתניהו: "תושבי בקעת הירדן אינם ניצבים בסרט תעמולה של נתניהו. כחול לבן הצהירה כי בקעת הירדן היא חלק ממדינת ישראל לעד. נתניהו הוא זה שרקם תכנית לוויתור על בקעת הירדן ב2014. אנו שמחים שנתניהו התעשת ואימץ את תכנית כחול לבן להכרה בבקעת הירדן. היחסים של מדינת ישראל וארה"ב מבוססים על אינטרסים וערכים משותפים והם חזקים מכל ראש ממשלה. הספינים של נתניהו על אזרחי ישראל יסתיימו ב17.9.

בימינה הגיבו להודעת הספין של נתניהו על החלת החוק הישראלי בבקעת הירדן והיישובים היהודים בלבד ביו״ש: "נתניהו הסביר הערב מדוע חייבים להצביע ימינה ולא לליכוד. בגלל תכנית ביבי-טראמפ שמאפשרת החלת ריבונות אך ורק על היישובים היהודים בלבד ביו״ש תוך הפקרת המרחבים שסביבם.
כך מזמין נתניהו את גנץ לממשלה".

רק ימינה גדולה וחזקה תוודא ששטחי C לא יופקרו.

וביחס לבקעת הירדן – אנו קוראים לנתניהו עוד הערב להעביר החלטת ממשלה כפי שהוחלה הריבונות על ירושלים. אין צורך בחקיקה. אנו נתייצב מיידית להצביע בעד.

אחרת ידע כל עם ישראל כי מדובר בספין פוליטי זול שנועד לקושש קולות ותו לא.

ראש עיריית ביתר עילית מאיר רובינשטיין בתגובה להודעת נתניהו: "אני מברך על הודעת ראש הממשלה נתניהו, זהו ציון דרך חשוב, ואני מקווה שההודעה תיושם בהקדם".

המפלגות החרדיות נאבקות זמן רב למען הסרת החסמים להתפתחות ביתר עילית. ההצבעה עבורן היא הערובה להמשך הדאגה לשלושת השלימויות, שלמות התורה, העם והארץ, הנשמר באמצעות שגרירים נאמנים אלו.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *