במקום מרדכי בן דוד: טקס טבלה לנצרות במרכז הקונגרסים

חרפה בעיר חיפה: במרכז הקונגרסים בחיפה, שסרב לאירוע לחרדים בגלל הפרדה, ייערך השבוע כנס הטפה והטבלה לנצרות

במרכז הקונגרסים בחיפה שסרב לאירוע לחרדים בגלל שהוא מיועד רק לגברים, ייערך השבוע, בימים חמישי, ששי ושבת, כנס הטפה של כת 'עדי ה', הכולל הטבלה לנצרות רח"ל.

מארגון 'אור לאחים' נמסר כי במהלך הכנס יוטבלו כ-20 יהודים לנצרות רחמנא ליצלן, כאלה שהושפעו למגינת לב על ידי הפעילות המיסיונרית שלהם לאורך כל השנה.

הרב בנימין וולקן, ראש האגף למאבק בכתות ומיסיון בארגון 'אור לאחים', שיגר מכתב אל מרכז הקונגרסים, עיריית חיפה, רבניה של העיר ואיש ציבור חרדיים בכירים, בו הוא מתריע על מידע שהגיע אליהם, שיש בידו להחריד כל לב יהודי:

"הכת הנוצרית המיסיונרית "עדי ה" (ארגון המצפה), מתכננת לקיים בימים חמישי-שישי שבת הקרובים, כינוס עם טקס הטבלה, במרכז הקונגרסים בחיפה. יודגש כי כת "עדי ה'" ידועה ככת שלילית. נצטט על קצה הציפורן מכמה מחקרים:

"מכל הקבוצות הדתיות המודרניות, הקבוצה שהיתה מעורבת יותר מכולם בהתנגשויות עם אזרחים במדינות מגוריהם, היא הכת הידועה היום בשם 'עדי השם'. בשנת 1931 החליט יוסף פרנקלין רוטרפורד, מי שהיה הנשיא העולמי של הכת במשך 26 שנה, כי עם ישראל כבר סיים את תפקידו בהיסטוריה של האנושות ועליו "לרדת מן הבמה". בספר "אויבים" כותב ג' רוטרפורד אודות היהודים: אנשים אנוכיים ביותר, הנקראים 'יהודים' וכל מגמתם היא רק רווחיהם האישיים". בספרו הנ"ל כותב רוטרפורד שיהודים "מאמינים בדת השטן". במקום אחר הוא כותב: "תדעו אחת ולתמיד כי אנשים אלה הינם מפקיעי שערים, חסרי מצפון, אנוכיים הקוראים לעצמם יהודים, הם שולטים ברב הכסף והעסקים של העולם".
"אנו דורשים לבטל לאלתר זוועה זו, הפוגעת בעם ישראל ובדת היהודית, ובעיר חיפה".

חבר מועצת עיריית חיפה מטעם אגודת ישראל הרב אריה בליטנטל אמר: "אוי לנו שכך עלתה בימינו בעיר חיפה, ונורא הדבר שבית המשפט מתייצב לצד אלה המבקשים לקעקע את העם היהודי, רח"ל, ומענים להם הגנה רחבה ללא כל סייג, הנגנה בלתי מובנת בהחלט. ומנגד פוגע בבוטות בציבור החרדי ובזכויותיו."

במרכז הקונגרסים הפנו את הפניה של הארגון אל החברה 'גב ים' המפעילה את המקום במשותף עם החברה הכלכלית לחיפה ומשם אל איש היח"צ שלהם, ששיגר את החלטת בית המשפט שכופה לאפשר את כינוסי הכת במקום בטענת אפליה.
בית המשפט מתייחס לכך שבשנים 2000 עד 2005 ארח המקום את כנסי הכת ללא בעיה. מאוחר יותר נודע הדבר וגורמים דתיים מחו על כך, ואז נעשה נסיון שלא לאפשר את האירועים המיסיונריים במקום הציבורי העירוני. בית המשפט אילץ את הגורמים השונים לאפשר את קיום האירוע.

ארגון 'אור לאחים' הודיע כי אם האירוע המביש לא יבוטל – הם יארגנו הפגנה גדולה מחוץ למקום.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. הפשרנים ממשיכים לדהור לתהום

    הפשרנים ממשיכים לדהור לתהום:

    החשוד חיים ולדר מהוגי הדעות של 'יתד נאמן': "הציבור החרדי צריך לשלוח שופטים חרדים בוגרי ישיבות לבתי המשפט"…

    זאת בעקבות פרשיית ההופעה בחיפה ופסיקת ביהמ"ש כנגד ההפרדה בהופעות החרד"קיות, וכדי שיגנו על ה'אינטרסים של הציבור החרדי' מפני רדיפת בתי המשפט • להשתמד כדי להגן על האינטרסים…

    זה נראה שהחשוד מר ולדר התבלבל בין חודש אב לחודש אדר, כן כן אתם שומעים נכון, ולדר בראיון לאחד מערוצי הרדיו הפסולים, מציע, שבוגרי ישיבות חרדיים יפלו לאקדמיה, וישתלבו כשופטים בבית המשפט החילוני רח"ל, ירימו יד בתורת משה, כל זאת כדי להגן כביכול על זכויות הציבור החרדי בארץ ישראל…

    כלומר, המתבוללים יגנו על החרדים מפני רדיפת הדת וההתבוללות, האמירה כל כך אבסורדית, עד כדי כך שאפילו שדרן הרדיו שאליו התראיין והחשוד לדר, מנסה להתווכח אתו, וניסה להסביר כמה הדברים מופרכים, אבל ולדר התעקש, ולדר שאינו טיפש… יודע היטב שהצעתו אינה אפילו בדיחה, כי גם אם יהיו כמה שופטים חרק"קים, הסיכוי שבדיוק לפתחם יגיעו הדיונים הנוגעים לציבור החרדי, שואף לאפס, והדמיון שהם יוכלו להשפיע על מערכת שכל כולה מושתתת על כפירה בתורה, הינו מנותק מהמציאות, ולדר בסה"כ מנצל את ההזדמנות, להשפיע על דעת הקהל, ולהשריץ שוב את דעותיו הקלוקלות, ולהטמיעם ח"ו בקרב רפי השכל שאינם יודעים חשבון של אחד ועוד אחד, ועשויים להשתכנע שאכן החשוד ולדר מצא את הפיתרון הגאוני, להציל את היהדות החרדית, להשתמד כדי להציל משמד.

    אם זה לא היה עצוב היינו צוחקים, הבעיה היא שהבדיחה היא על חשבוננו, והחשוד לדר הנ"ל הוא מהוגי הדעות של החרק"קים אשר כותב באופן קבוע טורי דעות ב'יתד נאמן', והוא אשר מתהדר בכינוי "מחנך", וכותב ספרי קריאה לילדים החרדיים.. ועל היתד כבר כתיב ויתד.. וְיָתֵד תִּהְיֶה לְךָ וְכִסִּיתָ אֶת צֵאָתֶךָ.

    הפשרנים ממשיכים לדהור לתהום |
    הגב