במרצ מאיימים לפרוש בעקבות אישורי הבנייה ביו"ש

הנהלת מרצ זועמת על אישורי הבנייה והשיווק באיו"ש ומאיימת בפרישה מהקואליציה. "צעדים חד-צדדיים שמסכנים את עתיד המדינה, וחותרים תחת הבסיס עליו הוקמה ממשלת השינוי", חברת הכנסת גבי לסקי ממרצ באיום מרומז- ״אני תמיד יכולה לחזור למשרד עורכי הדין שלי, בהחלט שוקלת את זה״.

הנהלת מרצ זועמת על אישורי הבנייה והשיווק באיו"ש ומאיימת בפרישה מהקואליציה. "צעדים חד-צדדיים שמסכנים את עתיד המדינה, וחותרים תחת הבסיס עליו הוקמה ממשלת השינוי", נאמר בהודעת המפלגה.

גורמים במפלגה טוענים בשיחה לדפנה ליאל בחדשות 12 כי גנץ קורץ לימין על חשבונם והתנהלותו מהווה הפרה של ההסכם הקואליציוני. מדובר בצבר של נושאים שבהם, לטענתם, הממשלה פועלת בניגוד לעמדת מרצ- הבניה החדשה בהתנחלויות, הבניה המתוכננת בe1, אביתר, הטיפול באלימות מתנחלים, ההכרזה על הארגונים הפלשתינים כארגוני טרור ועוד. הורביץ ומיכאלי העלו היום את סוגיית הארגונים בפורום ראשי מפלגות אך סוכם לקיים את הדיון כשגנץ יהיה נוכח.

חברת הכנסת גבי לסקי ממרצ באיום מרומז- ״אני תמיד יכולה לחזור למשרד עורכי הדין שלי, בהחלט שוקלת את זה״.

גורם מדיני בטחוני בכיר מגיב על ההכרזה על 6 הארגונים כארגוני טרור: "חומרי המודיעין לא מותירים מקום לספק והם בבחינת "יצוקים בבטון" ומוכיחים קשר ישיר של הארגונים ואנשים מטעמם לארגון הטרור החזית העממית. מדינת ישראל מודעת למשמעויות של הכרזה על הארגונים הנ"ל כארגוני טרור."

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *