במשרד הבריאות מביעים זעזוע מההלוויה: "אירוע שכזה מסכן את החברה הישראלית כולה"

בכירים במשרד הבריאות שלא הביעו ביקורת כלפי המשך ההפגנות ההמוניות בבלפור, הביעו הערב ביקורת כלפי ההלוויה ההמונית של הגר"ד סולבייצק זצל שנטמן אחר הצהרים בהר המנחות.

בכירים במשרד הבריאות שלא הביעו ביקורת כלפי המשך ההפגנות ההמוניות בבלפור, הביעו הערב ביקורת כלפי ההלוויה ההמונית של הגר"ד סולבייצק זצל שנטמן אחר הצהרים בהר המנחות. "לפי מה שקורה ברשתות החברתיות, יש מצב שמה שאנחנו רואים עכשיו בירושלים זו נקודת השבר מבחינת הציבור הכללי", אמר חבר קבינט המומחים הלאומי ד"ר עדי ניב יגודה לוינט.

הוא הוסיף: "ההתקהלות והצפיפות הרבה שנצפתה היום בהלוויה היא לא פחות מהפקרות וסיכון חיי אדם. מעבר לפוטנציאל ההדבקה האדיר, הן למשתתפי מסע הלוויה עצמם והן לבני המשפחות כשהם יחזרו הביתה לאחר שנדבקו, הוא המסר ההרסני שמהדהד לציבור הכללי. אירוע שכזה מסכן את החברה הישראלית כולה, ומגביר את החשש מאיבוד שליטה ויצירת כאוס של ממש – מה שעשוי להוביל לזינוק נוסף בתחלואה".

בכיר אחר תקף במילים חריפות את החרדים: "פשוט נורא, לא יאומן. בזמן שהתחלואה כל כך גבוהה, כשיש וריאנטים של מוטציה כל כך מדביקים, כשהסגר עומד להתארך, נערכת כזאת התקהלות מסוכנת, ללא מסכות בחלקה. זה מעבר על כל תקנות ההתקהלות ועל כול הגיון אפידמיולוגי. מסוכן וצר לי על כך".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. חצופים

    שימשיכו הנבילות האלה ממשרד הבריות..להיות מזועזיים..חא מעניין אותם בריאות הציבור..אלא שנאה ואנטישמיות מול החרדים..עובדה.שום כלב מהזבלים האלה לא אמר כלום…על שנה של מאות הפגנות מול בית ראש הממשלה…לא בריאות אלא פוליטיקה עטופה בשנאה וקנאה בחרדים…רשעים ארורים מכופפים כל הגיון וחוק לאידאולוגיה שלהם..שהיא אנטישמיות..ימח שמם וזכרם..אלה לא אנשי מקצוע אלא שונאי ישראל…

    ד"ר ליברמן |
    הגב