בן גביר: "אם יהיו הגונים עם עוצמה – הימין ינצח"

עו"ד איתמר בן גביר התראיין הבוקר לתוכניתם של אודי סגל ושירית אביטן-כהן בגלי צה"ל והתייחס לקריאתו של השר בצלאל סמוטריץ' במשדר לחזור ולחבור אליהם

 

עו"ד איתמר בן גביר התראיין הבוקר לתוכניתם של אודי סגל ושירית אביטן-כהן בגלי צה"ל והתייחס לקריאתו של השר בצלאל סמוטריץ' במשדר לחזור ולחבור אליהם. לדבריו של בן גביר "אני קראתי לבצלאל סמוטריץ' לא פעם אחת, אלא חמישים אלף פעם, ואני קורא ומנצל גם את הבמה הזאת עכשיו בשביל להגיד דבר מאוד פשוט. ככל שיהיו בחירות נוספות אעשה מה שעשיתי בפעם הראשונה, שאגב בזכות זה השר סמוטריץ' והרב פרץ נכנסו והפכו להיות שרים, ומה שעוצמה יהודית עשתה בפעם השנייה שקראנו ורצינו והיפצרנו ללכת לאחדות, כך אנחנו הולכים גם לעשות בפעם השלישית".

"אנחנו רוצים חיבור גדול, חיבור של כולם, אני חושב שזה נכון, אני חושב שזה צו השעה, שאלו בחירות שאם הם יהיו, הם יהיו מאוד גורליות" הוסיף עו"ד בן גביר. בנוגע לאיחוד גם עם שקד אמר בן גביר בראיון: "אנחנו רוצים חיבור ואני לא פוסל אף אחד. אני חושב שזה יותר מידי גורלי בשביל שנתחיל להגיד ההוא ככה, ההוא לא מתאים לי וההוא חצי בדעות שלי. אלו בחירות גורליות ולכן ככל שיהיו הגונים איתנו, אנחנו בפנים".

לשאלתה מהאולפן האם לאור התוצאות שעוצמה הביאה בבחירות הקדמות, 84 אלף קולות, יגרמו לדרוש מקומות אחרים מאשר מקום חמישי או שישי, ענה בן גביר "אני חושב שלאחר הנתון הזה כבר לא יכולות להיות מחלוקות לגבי איך שבזמנו טענו שאנחנו שווים 15 אלף קולות. הנתון הזה של 84 אלף קולות זועק ומהדהד, ובחיבור צריך להיות הגונים". בהמשך לתשובה זאת העירה אביטן-כהן, עיתונאית מקור ראשון, כי כעת כלל לא מדברים על הרביעי או החמישי לעוצמה יהודית, אלא על המקום השלישי.

"לפני הבחירות הקודמות אנחנו הפכנו את העולם. הם הציעו לנו מקומות מבזים, הם הציעו לנו לא ריאלים. לתת את המקום השמיני לתנועה שמביאה 84 אלף קולות?! אנחנו רוצים מקום הגון. אנחנו לא עושים משא ומתן ברדיו אבל ככול שהיו הגונים איתנו אז אנחנו באמת בחפץ לב ניכנס לכל הסיפור הזה בחפץ לב ובשמחה" הוסיף עו"ד בן גביר.

לשאלתו של סגל בגלל מי הולכים לבחירות, ענה עו"ד בן גביר על השאלה ואמר "הרי לא ברור שזה בגלל ליברמן?" בהתייחסות לממשלת אחדות אמר בן גביר "הכי נורא אם הייתה קמה ממשלת אחדות, ואם הברירה היא בין ממשלת אחדות לבין בחירות, טוב שיהיו בחירות".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *