בן גביר עתר: "החזירו לי את דף הפייסבוק"

מועמד "איחוד מפלגות הימין" איתמר בן גביר עתר בבהילות לשופט מלצר יו"ר ועדת הבחירות: "הורה לפייסבוק לפתוח את דף המשתמש שלי"

מועמד איחוד מפלגות הימין, עו"ד איתמר בן גביר עתר הבוקר (חמישי) באופן בהול ליו"ר ועדת הבחירות השופט חנן מלצר, בבקשה להוציא צו מניעה כנגד פייסבוק. כזכור, חסמה אמש פייסבוק לבן גביר למשך שבעה ימים את האפשרות לפרסם תוכן ולהגיב.

לטענת פייסבוק עילת החסימה היא פוסט ישן מלפני כמה חודשים בו נראים ראשי עוצמה יהודית לצד הכיתוב "אלף מחבלים מתים ולא תיפול שערה אחת של חייל צה"ל", אולם בן גביר אומר כי "מדובר בהתנכלות פוליטית מובהקת ובסתימת פיות דיקטטורית ימים ספורים לפני מועד הבחירות".

בכתב העתירה נטען כי התנהלותה של פייסבוק היא "הלכה למעשה ההתערבות הזרה בבחירות מהן חששו כל כך בישראל. משך חודשים ארוכים מתריעות זרועות הביטחון של מדינת ישראל מפני התערבות זרה בבחירות, והנה באה לה חברת פייסבוק ומתערבת באופן גס בבחירות במדינת ישראל".

עוד נטען כי "לא ייתכן, כי בעלי הרשתות החברתיות יחליטו שבוע ימים לפני הבחירות לחסום את חופש הביטוי של מועמדים בבחירות ללא כל סיבה חוקית, לסגור את האפשרות של מועמדים בבחירות להתבטא ולהעביר מסרים לקהל בוחריהם ודחיית עתירה זו מסוכנת ביותר, בכך שהיא תעביר מסר למשיבות ודומיהן שהן יכולות לעשות בבחירות בישראל כבשלהן".

עו"ד איתמר בן גביר אומר הבוקר כי "אני מצפה מכבוד השופט מלצר לקבל את העתירה ולהורות לפייסבוק לחדול מיידית ממדיניות סתימת הפיות של אנשי ימין. אמנם ידוע כי פייסבוק היא חברה בעלת אג'נדה שמאלנית קיצונית המתנכלת לאנשי ימין, אך אמש נחצה קו אדום נוסף בהתערבות בוטה של פייסבוק בבחירות בישראל".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. בואו כל הימניים להתנתק מפייסבוק

    אמנם זה לא ידקדק אותם אבל חייבים לעשות משהו

    אני |
    הגב