בנט בכנס ניצחון: "הממשלה הזו תחזיק 4 שנים שלמות"

ראש הממשלה בנט נשא מסר של פיוס ואמר: "איש שמאל הוא לא אויב"

בכנס ניצחון של פעילי 'ימינה' שנערך בראשון לציון חגגו מאות הפעילים את הניצחון הגדול בבחירות. ראש הממשלה בנט נשא מסר של פיוס ואמר: "איש שמאל הוא לא אויב".

"בנט הוסיף בכנס הניצחון כי "אנחנו נאבקים ועובדים אבל מהצד זורקים עלינו ביקורות וקללות. הם יצעקו – אנחנו נעשה".

בנט הבטיח בכנס הפעילים- "הממשלה הזו תחזיק 4 שנים שלמות והיא ממשלה של כל עם ישראל. אין ישראל הראשונה והשניה והשלישית יש ישראל אחת."

‏רה״מ בנט סיפר לפעילים על החפיפה הקצרה עם נתניהו: ״הגעתי לביבי ועשינו חפיפה קצרה. ביבי יצא מהחדר והתיישבתי על כיסא ראש הממשלה – הרגשתי את גודל האחריות".

רה"מ בנט סיפר כי: אנחנו יוצאים למפקד שיהיה פתוח לכל אזרחי ישראל. ימינה הולכת להיות מפלגת השלטון הגדולה במדינה.

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. בנט אדון אגו מוכן למכור אמא ואבא שלו העיקר להתנקם בביבי. זה שליח עם ישראל? זה נציג? זה עסקן למען יהודים? בושה וחרפה. חלאה. חולה נפש חולה אגו גועל נפש שיא הגועל. איך לעזזאל אשתו וילדיו סובלים בהמה משונה כזו כמו סער אלקין וכל מיני דרקים שאונסים עם ישראל למען אגו שלהם. מחריבים הכל אין ארץ ישראל אין עם ישראל אין תורת ישראל. יש הם. הם האמת הם הערך העליון הם בעצמם אלוהים. כן אלוהים אחרים

    בנט אדון אגו מוכן למכור אמא ואבא שלו העיקר להתנקם בביבי. זה שליח עם ישראל? זה נציג? זה עסקן למען יהודים? בושה וחרפה. חלאה. חולה נפש חולה אגו גועל נפש שיא הגועל. איך לעזזאל אשתו וילדיו סובלים בהמה משונה כזו כמו בנט גנץ סער אלקין וכל מיני דרקים שאונסים עם ישראל למען אגו שלהם. מחריבים הכל אין ארץ ישראל אין עם ישראל אין תורת ישראל. יש הם. הם האמת הם הערך העליון הם בעצמם אלוהים. כן אלוהים אחרים

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  2. אנחנו נצעק ואתה תחריב המדינה היחידה של עם עם ישראל ותבנה מדינת ישמעאל על חשבוננו. חלאה

    בנט ימח שמך וזכרך אמן. קללת המיליון תעשה את שלה בעזהי"ת אמן

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב