בנט במשמרת: "אם היו מקשיבים לי לא היו עפיפונים ולא רקטות"

שר החינוך נפתלי בנט הגיע הבוקר למושב משמרת והבהיר כי הוא מוכן לקחת על עצמו את הטיפול בירי הרקטות: "אם היו מקשיבים לי לא היו עפיפונים ולא רקטות"

שר החינוך נפתלי בנט הגיע בשעה האחרונה למושב משמרת בעקבות התפוצצות הרקטה שנורתה מעזה לפנות בוקר וגרמה לפציעתם של שבעה אזרחים.

בנט שמע סקירה קצרה מראש המועצה ולאחריה אמר: "מה שהציל את חיי המשפחה, זה שהם ירדו לממ"ד, לפני שנאמר מה צריך לעשות בעזה ושצריך לטפל בעזה צריך לומר לאזרחי ישראל גם אם הם גרים ברמת השרון, חדרה או כל מקום שכששומעים אזעקה יורדים לממ"ד. גם אני ירדתי עם ילדיי לממ"ד ברעננה".

בנוגע לצעדים הביטחוניים הנדרשים אמר: "אנחנו מן הסתם נשמע עוד פעם את קברניטי הביטחון שלנו מספרים כמה חמאס מורתע. אז יש לי בשורה, חמאס לא מורתע. מי שמורתע לא יורה טילים.

"במשך עשור, הקברניטים הביטחוניים של מדינת ישראל לא יודעים מה לעשות עם עזה. גם נתניהו שהוא מדינאי טוב, הרים ידיים בנוגע לעזה והגיע הזמן שיעביר לי את המפתחות. אני יודע מה לעשות בעזה, אני יודע בדיוק. אנחנו חוזרים לקונספציית המנהרות. גם בסוגיית המנהרות הנחתי תוכנית לפעולת מנע בתוך עזה בצורה מפתיעה, עם תחבולה, עם תקיפות, ואת זה צריך גם הפעם לעשות", אמר בנט.

"מה שצריך לעשות כבר היום, כל בתי המחבלים ביהודה ושומרון שרצחו יהודים להרוס אותם, מיד לטפל גם בהנהגה של חמאס בצורה תקיפה. לטפל במשגרי העפיפונים. אם היו מקשיבים לי לפני שנה כשאמרתי שצריך לירות על משגרי עפיפונים לא היינו מגיעים לא לעפיפון אחד, לא למאה עפיפונים וגם לא לרקטות על משמרת ועל תל אביב.

"הגיע הזמן לתת את המפתחות הביטחוניים למי שיודע לטפל בעזה. אני מוכן לקחת עלי את פרויקט חמאס, את פרויקט עזה, ולטפל בהם", הוסיף.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *