בנט: "הסיפור הזה היה יכול היה להיגמר אחרת. היה צריך הרבה סיעתא דשמיא"

בנט התייחס גם על חיסוני הילדים: "החל מיום שלישי הקרוב גם הילדים יוכלו להתחסן. אני יודע שיש רגישות מסוימת סביב העניין הזה. יש הרבה אנשים שחוששים לחסן את הילדים, והם לא בהכרח ״מתנגדי חיסונים״ או כאלה שקונים תיאוריות קונספירציה הזויות."

ראש הממשלה נפתלי בנט, פרסם בדף הפייסבוק שלו פוסט בו הציג את ההישגים שלו לשבוע זה, ובראשם החזרת בני הזוג אוקנין המתגוררים ברחוב אלישע במודיעין. "הרגע הזה, לפנות בוקר, שבו התקשרו אליי לעדכן שמורדי ונטלי עלו למטוס והם בדרך הביתה, הוא מסוג הרגעים שיש בהם סיפוק עמוק, "כתב בנט.

"הסיפור הזה היה יכול היה להיגמר אחרת. כדי להגיע לסוף הטוב שלו היה צריך הרבה סיעתא דשמיא, וגם ניהול משבר נכון, שקט ומהודק.", ממשיך בנט.

עשינו את זה, כולנו יחד, ואני שמח מאוד שהמשפחה הנהדרת הזאת יחד בבית, בשבת. במהלך הימים האחרונים היו לי כמה שיחות עם שירז, בתה של נטלי, בחורה צעירה וחכמה, שהתנהלה בתוך הזמן המורכב הזה בצורה מופתית, תוך שהיא דואגת לאחיה הקטן, אופק, בן החמש. אתמול, שמעתי את שירז אומרת: ”כל ישראלי חייב לברך כל בוקר על זה שהוא שייך למדינה הזאת“. זה ריגש אותי.

לא משנה כמה אנחנו רבים ומתקוטטים, כמה אנחנו שונים בדעות, באמונות, באורח החיים – אנחנו תמיד, אבל תמיד, דואגים אחד לשני.

מכאן עבר בנט לדבר על חיסוני הילדים: "החל מיום שלישי הקרוב גם הילדים יוכלו להתחסן. אני יודע שיש רגישות מסוימת סביב העניין הזה. יש הרבה אנשים שחוששים לחסן את הילדים, והם לא בהכרח ״מתנגדי חיסונים״ או כאלה שקונים תיאוריות קונספירציה הזויות."

התשובה שלי לחששות הללו: שקיפות מוחלטת.

אנחנו נחשוף את כל המידע המדעי המוסמך בפניכם, ההורים – ואתם תקבלו החלטה. בדיוק כפי שפתחנו את דיוני הצט“ם לצפייה.

העולם, בעיקר מערב אירופה, בתוך גל אדום של קורונה. אנחנו נחושים לשמור על אזרחי ישראל מפני המחלה ומפני ההשלכות הכלכליות שלה.

זהו ״גל הילדים“. 49% אחוז מהמאומתים הם בגילאי 0-11.

החיסון הזה יחסוך המון בידודים מיותרים, אבל יש פה גם עניין בריאותי חשוב – התופעות של מה שנקרא ״LONG COVID״ עלולות ללוות ילדים שחלו במשך שנים. פשוט להרוס להם את העתיד.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *