בנט חוזר בו: "לא מכניס את הראש שלי למיטה החולה"

אחרי שרמז הבוקר במהלך ראיון, כי יהיה מוכן להיכנס לממשלה בעד טיפול במשבר הקורונה, וכן התייחס לסוגיית הסגר שמתבצע באופן אוטומטי במגזר החרדי, שר הביטחון לשעבר ח"כ נפתלי בנט התראיין הערב למהדורה המרכזית של 'קול ברמה'

אחרי שרמז הבוקר במהלך ראיון, כי יהיה מוכן להיכנס לממשלה בעד טיפול במשבר הקורונה, וכן התייחס לסוגיית הסגר שמתבצע באופן אוטומטי במגזר החרדי, שר הביטחון לשעבר ח"כ נפתלי בנט התראיין הערב למהדורה המרכזית של 'קול ברמה'.

במהלך הראיון עם המגיש משה גלסנר התייחס בנט לעניין קצב הבדיקות ואמר: "בכל המדינות עושים הכל כדי להגביר את קצב הבדיקות. כאן ישנם שני פקידים שהם מתנגדים, אז לא עושים את זה. מה הפתרון שלנו, לסגור את המשק להביא אנשים לידי חורבן?".

בנט סיפר על מה שנודע לו כשר במשרד הביטחון בכל הקשור לסוגיית הקורונה ואמר "יש כסף למלוניות. המחיר של סגירת המשק ליום אחד, הרבה יותר כבד. נתניהו איש טוב אבל הוא מעולם לא ניהל עסק. אין לו מושג מזה לפטר עובד. לא היה דבר כזה מקום המדינה שההדלפה מקבינט יוצאת לתקשורת. השרים שלנו מנותקים".

לסיום הבהיר שר הביטחון לשעבר ח"כ נפתלי בנט בעקבות הראיון הבוקר ואמר: "אני לא נכנס לקואלציה הזאת. לא מכניס את הראש למיטה החולה הזאת. הממשלה מנופחת, עצלנית ומנותקת מהציבור".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *