בנט יוצא נגד גנץ: "כרמטכ"ל התנהג כפרדה עצלה"

מספר 4 בימינה, נפתלי בנט, אמר בריאיון לכאן רשת ב' כי ייתכן שנתניהו נמנע ממבצע משיקולי בחירות. ביחס לדברי חבר מפלגתו בצלאל סמוטריץ' על שירות מעורב בצה"ל הוא אמר: "שירות הנשים בצה"ל תורם לביטחון"

מספר 4 ברשימת ימינה נפתלי בנט תקף הבוקר (חמישי) את בני גנץ וטען כי בהיותו רמטכ"ל נהג כ"פרדה עצלה", רמז שייתכן שראש הממשלה בנימין נתניהו מונע פעולה נרחבת בעזה בשל שיקולי בחירות, וגם הגיב לדברי חבר מפלגתו בצלאל סמוטריץ' ביחס לגדודים מעורבים בצה"ל. בריאיון ליואב קרקובסקי וכרמלה מנשה בכאן רשת ב הוא אמר כי "שירות הנשים בצה"ל תורם לביטחון".

אמירתו ביחס ליו"ר כחול לבן הייתה כחלק מציטוט של משה דיין, שאמר: "תן לי לבלום סוסים דוהרים ואל לדחוף פרדות עצלות". בנט התייחס לכך שלטענתו, בצוק איתן לא הציג גנץ תוכניות מבצעיות לדרג המדיני. "יש איזו יהירות וגם רמה של חוסר הגינות שבני גנץ עומד ואומר 'אני אטפל בעזה' כשבכל מהלך צוק איתן הוא לא דחף לפעולה אלא בלם, בלם, בלם", אמר בנט.

על היממות המתוחות ברצועת עזה טען בנט כי "אני לא בעד כיבוש עזה, אך לא מוריד את זה מהשולחן, יש דרכים אחרות, יש מנהיגים, יש אינטרסים". כשנשאל אם ראש הממשלה נמנע מקיום מבצע צבאי בגלל הבחירות, הוא ענה: "יכול להיות".

בנט נשאל על אמירתו של חבר מפלגתו בצלאל סמוטריץ', שטען ביחס לגדודים המעורבים בצה"ל כי "שירות ביחידות המעורבות הוא שירות שפוגע במבצעיות של צה"ל". על כך אמר בנט כי "באופן חד משמעי שירות הנשים בצה"ל תורם לביטחון ישראל, יש פה הרבה פוליטיקאים שמנסים לעשות סיבוב על הרשימה המצוינת שלנו ואני אומר לכם תנוחו, כל הנשים אצלנו ברשימה שירתו".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *