בנט: "ישנתי אתמול בעוטף עזה – ישראל ויתרה על הדרום"

שר החינוך נפתלי בנט במסיבת עיתונאים להשקת תכנית ״הדרום החדש״ ביחד עם אלונה ברקת: ״אמש ישנתי בעוטף עזה. פגשתי ילדים שמפחדים מבלון, הורים וילדים בחרדה שלא נרדמים בלילות ולא מתפקדים בימים

שר החינוך נפתלי בנט במסיבת עיתונאים להשקת תכנית ״הדרום החדש״ ביחד עם אלונה ברקת: ״אמש ישנתי בעוטף עזה. פגשתי ילדים שמפחדים מבלון, הורים וילדים בחרדה שלא נרדמים בלילות ולא מתפקדים בימים.
 
בנט תקף את גנץ ואת ראה"מ ואמר "שני המועמדים לראשות הממשלה עסוקים יומם וליל בפרשיות אישיות מביכות, בפלאפונים, בצוללות, בחקירות ובהתבכיינות על מי מקבל יותר זמן מסך בתקשורת".

יו"ר הימין החדש אמר "מכאן אני אומר – עם נחיתת ראש הממשלה נתניהו יש לתת לצה״ל את הפקודה לנצח את חמאס, לעקר את חמאס מיכולתו לפגוע בתושבי הדרום. לא לדבר על הרתעה אלא לקחת לחמאס את החרב ולשבור אותה. במצב כזה אני אתן לנתניהו את כל הגיבוי. יש מה לעשות וצריך לעשות את זה".

לסיום אמר בנט כי "לאחר ירי אתמול על מרכז הארץ ואז ירי רקטות מסיבי על הדרום, הפלנו בניין ריק, ומספרים לעצמנו שחמאס מורתע ו״הוא לא ראה דבר כזה 40 שנה״. ואז דוהרים להתחנן להפסקת אש, מאלו שחוללו את כל הירי. את חמאס צריך למעוך. יש תכנית. הצגתי אותה מזמן ואני מבקש מהקבינט לאמץ אותה״

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *