בנט מבטיח: "הימין החדש תרוץ בבחירות"

שעות לאחר שראש הממשלה פיטר אותו, שר החינוך ויו״ר הימין החדש, נפתלי בנט, מסר הצהרה לתקשורת לפני מספר רגעים מחוץ לביתו, בו הצהיר כי הוא מתכוון לרוץ בבחירות הקרובות

שעות לאחר שראש הממשלה פיטר אותו, שר החינוך ויו״ר הימין החדש, נפתלי בנט, מסר הצהרה לתקשורת לפני מספר רגעים מחוץ לביתו, בו הצהיר כי הוא מתכוון לרוץ בבחירות הקרובות,"מוקדם יותר היום הודיע לי ראש הממשלה שהוא מפטר אותי מתפקידי כשר החינוך של מדינת ישראל", אמר בנט בפתח דבריו, "לראשונה, אוכל להקדיש את פתיחת שנת הלימודים הקרובה ב-1 בספטמבר רק לארבעת ילדיי ולא לכל שני מיליון ילדיי במערכת החינוך בישראל."

בנט המשיך בקו הממלכתו שלו ואמר, "עשיתי הכי טוב שיכולתי למען עם ישראל, ולמען ילדי ישראל שאני כל כך אוהב. לכל אדם יש תחליף, גם לי. אני יכול להבטיח לכם: אתם בידיים טובות" .

לאחר מכן התייחס בנט לבחירות החוזרות שיכולים להחזיר אותו למערכת הפוליטית. "מדינת ישראל נקלעה למערכת בחירות נוספת. זה לא דבר טוב אבל יש כאן הזדמנות לכולנו לבוא אליה חכמים יותר, רציניים יותר, צנועים יותר. גם אני. "

בנט הצהיר כי מפלגת הימין החדש תתמודד בבחירות, ״הימין החדש״ תביא בשורה של ימין ממלכתי, שמאחד את כל חלקי העם. דתיים, חילוניים, מסורתיים, כולם יחד".
לדבריו , ״הימין החדש״ תהיה מפלגה שלא מוותרת ולא מתפשרת על עמדותיה, אך לא מחפשת רק לריב עם השמאל.
נשאף שהמפלגה תסחוף אחריה הרבה ישראלים טובים ".

לסיום אמר בנט, "הבוקר הייתי שר החינוך, הערב אני נפתלי. אני קורא לעם ישראל להצטרף לימין החדש, והפעם בעזרת השם ננצח. תודה רבה״.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *