בנט מתקפל? "במצב הנוכחי לא אוכל לבקש רוטציה"

יו"ר ימינה, נפתלי בנט, הגיע הערב (שלישי) לריאיון במהדורה המרכזית והאשים את נתניהו בכך שהוא צוחק באולפנים בעוד אלפים מתים מהקורונה

יו"ר ימינה, נפתלי בנט, הגיע הערב (שלישי) לריאיון במהדורה המרכזית והאשים את נתניהו בכך שהוא צוחק באולפנים בעוד אלפים מתים מהקורונה, "המוקד של מה שאני עושה בכל התקופה הזו זה להכין תוכניות מעשיות להוציא את ישראל מהבור הזה", אמר בנט, "ישב פה אתמול ראש הממשלה באווירה חגיגית כאילו הוא שחרר את ירושלים, כשבפועל מתו 5,400 איש, הנגב הפך לנגב פרוע עם בנייה בלתי חוקית ומעשי שוד ורק לפני כמה ימים בדואים נכנסו לבית באמצע הלילה ואנסו ילדה בת 10 – לא שמעתי אף מילה מראש הממשלה. הוא לא רואה אותנו בעיניים. הטפיחות העצמיות על השכם נורא מטעות, הוא עשה מופע טוב".

"אני לא יכול לקחת ממנו את היכולת הרטורית שלו, אבל מיליון אנשים מובטלים", אמר. "הייתי אתמול בשדרות ופגשתי מנהל מפעל, ראש הממשלה אמר שעבר תקציב. מנהל המפעל פיטר 20 עובדים בני 60 בערך ובעצם נגמרו להם החיים כי נתניהו וגנץ לא העבירו תקציב. ראש הממשלה אמר דבר שהוא לא נכון, הרבה מאוד דברים לא נכונים. יכול להיות שזה עובר מאוד יפה, אבל בסוף יש מדינה לנהל והיא לא מנוהלת".

בנט התייחס גם לסקר שמעניק לימינה 10 מנדטיםי: "במרחבים האלה (של 10 מנדטים) זה לא רלוונטי לבקש רוטציה בראשות הממשלה. יש המון לחץ עליי להגיד 'רק ביבי' ואני מעריך אותו ומכבד את עשייתו אבל די, אחרי 32 שנה הוא לא עשה כלום במערכת המשפט, תחת משמרתו חמאס הפך מארגון טרור קטן למעצמה, חיזבאללה שהוא ירש עם כמה עשרות אלפי רקטות – היום יש לו 200 אלף רקטות".

"אחרי הבחירות נראה את מצב המנדטים, אני צריך עוד כמה מנדטים כדי לחולל שינוי הנהגה", אמר בנט. "עם 15 מנדטים אפשר לבוא ולשנות את ההנהגה בצורה אמיתית – בניגוד לגדעון סער, ששליש מהמפלגה שלו תערוק לממשלת נתניהו. אני איש אמת, והאמת היא שאתה פועל על בסיס הכוח שהציבור נותן. צריך להקים ממשלה שתהיה יציבה, לא להגיע לבחירות חמישיות, צריך להחליף את נתניהו מתוך כבוד – לא מתוך שנאה של איווט ולפיד וסער, אבל צריך לעשות את זה, צריך פה ממשלה מתפקדת צעירה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *