בנט תוקף: "המפלגות החרדיות על הגל אבל הגלגל מסתובב"

"את הציבור החרדי עצמו אני אוהב, לא מקבל את שיח השנאה של ליברמן"

בראיון הבוקר לנועם זיגמן ברדיו קול ברמה יו"ר ימינה ח"כ בנט תוקף בחריפות את אוזלת היד של הממשלה בנוגע לכמות הבדיקות המתבצעת לנוכח כמות החולים העולה מדי יום, כאשר ברקע נשמע כל הזמן האיום מצד ראש הממשלה לחזרה לאחור עקב הסכנה של גל שני, על כך אומר ח"כ בנט: "מי שלא הוציא חשבונית בחיים שלו, לא מבין מה עובר על בעלי העסקים. גם נתניהו וגם גנץ לא ניהלו עסק בחייהם. חייבים להקים מערך שיגיע ל-100 אלף בדיקות ביום שיאפשר את המשך פתיחת הכלכלה".

ח"כ בנט רואה עצמו נפגע מיחסם של המפלגות החרדיות, ביקורת שלא אחת נשמעה מצד חברי מפלגתו אשר ביחד טוענים כי על המפלגות החרדיות היה לעשות מאמץ גדול יותר וללחוץ ביתר שאת על ראש הממשלה על מנת שזה האחרון יכניס אותם לממשלה וכל זאת לנוכח היחסים הטובים ששררו בין ימינה למפלגות החרדיות בממשלה האחרונה. ח"כ בנט לא הסתיר את אכזבתו העזה מכך ואמר לזיגמן: "כרגע המפלגות החרדיות על הגל, אבל הגלגל מסתובב, הם עשו שגיאה מצערת".

מצד שני ח"כ בנט שלח גם מסר מרגיע למפלגות החרדיות ואמר: "ברית עם ליברמן לא תהיה, למרות שאני מאוכזב מהפוליטיקאים החרדים את הציבור החרדי עצמו אני אוהב. לא מקבל את שיח השנאה של ליברמן".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *