בנט תקף: "לאורך כל הקריירה גנץ תמיד הפקיר וברח. לא אשב אתו"

יו"ר מפלגת "הימין החדש" נפתלי בנט תקף הבוקר (רביעי) את יו"ר חוסן לישראל בני גנץ, מספר שעות לאחר נאומו: "מפלגת השמאל החדש"

יו"ר מפלגת "הימין החדש", שר החינוך נפתלי בנט תקף הבוקר (רביעי) בראיון ל'קול ברמה' את יו"ר מפלגת "חוסן לישראל" בני גנץ בעקבות נאומו הראשון. "ראינו אתמול שנולדה מפלגת השמאל החדש. בני גנץ ובוגי הם אנשים טובים, אבל הם מובילים קו מובהק של כניעה בפני האויב.

"בני גנץ הכתיר את יחיא סינוואר והוא היה רמטכ"ל גרוע, לאורך כל הקריירה גנץ תמיד הפקיר וברח. ובלבנון הוא הוביל את הנסיגה והפקיר את השותפים שלנו – את צד"ל", תקף בנט.

בנט הדגיש כי "׳הימין החדש׳ היא מפלגה של דתיים וחילונים. לצערי באירוע של גנץ לא ראיתי חובשי כיפות. זה לגיטימי להיות מפלגה לא דתית, אבל אני מתקשה להבחין בינו לבין יאיר לפיד".

בנט אף הכריז: "אני פוסל חד משמעית ישיבה בממשלה בראשות גנץ, לא אשב בממשלת שמאל".

בנט עקץ את החיבור החדש בין יעלון לגנץ: "בפעם הקודמת שהם היו ביחד זה נגמר רע מאוד – 30 מנהרות טרור. גנץ הכתיר את יחיא סנוואר".

"במבחן התוצאה, המטרה העליונה של מפקד זה מלחמה, ובצוק איתן הוא עשה הכול יחד עם בוגי כדי לומר לנו לא צריך להשמיד מנהרות וש'יהיה בסדר'. לו הקשבנו להם, היינו מפסידים בצוק איתן".

"שניהם אנשים טובים, הם נתנו מעצמם למדינה והשקיעו", הוסיף בנט, "הם עצמו עיניים, לא נתנו לטפל במנהרות. בסוף אני מסתכל על המכלול – אני רואה מה עשינו בשנים האחרונות בסוריה ובאיראן. במבחן התוצאה גנץ לא עשה את זה".

השר נפתלי בנט הוסיף לומר בראיון  כי "נישואין במדינת ישראל, הם רק כדת משה וישראל. לגבי שבת, אני לא מאמין שנכון לכפות בחקיקה על החילונים אורח חיים שלא מאמינים בו, גם אם אני מאבד בזה כמה קולות".

בדבריו התייחס גם לקמפיין החדש של ליברמן ואמר: "ההשוואה של ליברמן בין החרדים לחמאס, היא מגונה. חשבתי שזה קו שמתאים לשנות ה-70, להכות בחרדים, אבל אני רואה שהוא ממשיך בזה. זה בדיוק אנטי תזה למה שאני מאמין בו".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *