בני הזוג היו בהלם מוחלט. רבי דוד ענה להם את התשובה

בני הזוג היו בהלם מוחלט. רבי דוד ענה להם את התשובה עוד לפני שבכלל הספיקו להניח לפניו את מצוקתם וצערם, ויהי לפלא. מיד כשחזרו לביתם החליטו לעשות כפי שהורה להם…

הסיפור המדהים הבא אירע ממש בשבועת האחרונים בשלהי זמן חורף האחרון. משה ורעייתו שמתגוררים בבני ברק נישאו בשעה טובה ומוצלחת בשמחה ובקול ששון. אולם עברו מספר שנים מהחתונה ועדיין לא זכו לזש"ק.

תפילות, קבלות טובות, ברכות… ועדיין שערי שמים נראו כסגורים על מנעול ובריח. יום אחד פנו ועלו לעבר ביתו של האדמו"ר רבי דוד אבוחצירא שליט"א מנהריה. חיכו בתור לקבלת קהל שעות שלימות עד שהגיע תורם. בדיוק רבי דוד בא לצאת מחדרו, ומשהבחין בהם אמר להם: "דעו לכם, מי שרוצה ילדים וסייעתא דשמיא, שיתעסק וירבה בזיכוי הרבים, זו מעלה עצומה שאין כמוה".

בני הזוג היו בהלם מוחלט. רבי דוד ענה להם את תשובתו עוד לפני שהספיקו להניח לפניו את מצוקתם וצערם, ויהי לפלא. מיד כשחזרו לביתם הבעל החליט לפתוח תהילים בבתי הכנסת וכן 'אבות ובנים', שהתחיל ממספר קטן והגיע למספרים עצומים, וכשבמקביל רעייתו גם פותחת תהילים לבנות וכך המשיכו והגדילו את זיכוי הרבים בכל דרך אפשרית שתהיה.

לאחר תקופה ממושכת של קריאת התהילים וכל הלימוד של 'אבות ובנים', הכריזו על מבצע שמי שיתמיד בשמירת הזמנים ייצא לטיול חוויתי וייחודי. ואכן הגיע יום פקודה והמבצע שהוכרז הסתיים. הם הוציאו שני אוטובוסים ליומיים חוויתיים ומלאים באטרקציות עבור הילדים הנמנים על התהילים ועל האבות ובנים.

אולם כבר בלילה הראשון של הטיול חשה האשה שלא בטוב והם נאלצו לשוב לביתם. לאחר ביקור בקופת חולים ובדיקות שונות, הם קיבלו את 'בשורת חייהם' – לאחר שמונה שנים של ציפיה הם עתידים בקרוב לחבוק בן זכר! התינוק נולד, שימו לב! – תשעה חודשים בדיוק מאז הבוקר בביתו של רבי דוד אבוחצירא. וכמובן, רבי דוד שליט"א שימש כסנדק באותה הברית.

וכאן לא נגמר הסיפור. חבר קרוב וידידו של משה שהיה מטופל בדיאליזיה שלוש פעמים בשבוע והיה לו סבל גופני מתמשך, שמע ממשה ידידו את העצה והסוד של זיכוי הרבים, ואכן לקח על עצמו את אותו ארגון תהילים ואת האבות ובנים, וגם אצלו הלא יאומן אירע – שבועיים בדיוק לאחר שנטל את אותו מערך של זיכוי הרבים על גבו ועל שכמו, הפסיקו הטיפולים לגמרי, וכמו שהגדירו בפניו רופאיו שמדובר 'בנס רפואי'!

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. משהו לא מסתדר עם הנתונים

    אתם כותבים שלאחר תקופה ממושכת של תהילים הם יצאו לטיול ואז היא לא הרגישה בטוב וכו.
    והתינוק נולד 9 חודשים מאז שהיו אצל רבי דוד.
    הסבירו?!

    1 |
    הגב