בעזרתם של השרים דרעי ווקנין: הוקם בית כנסת ע"ש הנער גיל-עד שער

כחלק ממאמץ גדול של קהילת נווה טלמון לגיוס כספים לבניית בית הכנסת "שירת גיל-עד" לזכרו של גיל-עד שער הי"ד, שנחטף ונרצח עם חבריו – איל יפרח ונפתלי פרנקל בקיץ 2014, העביר משרד הדתות סיוע לקידום הפרויקט.

הסכום שהועבר במימון משרד הדתות בראשות השר יצחק וקנין ובסיוע שר הפנים אריה דרעי והמועצה האזורית מטה בנימין. את תהליך הבניה מובילה קהילת נווה טלמון, שעושה לילות כימים להגשים את החזון לבנית מרכז רוחני ביישוב.

חשוב לציין שגם בימים אלו חברי הקהילה עושים מאמצים רבים להשיג את המימון הדרוש בכדי להשלים את הפרויקט כולו במטרה לחנוך את המבנה ולהתפלל בו, הוריו של גיל-עד, אופיר ובת גלים, פועלים כמיטב יכולתם לסייע בבניית בית הכנסת ובסיוע חברים טובים מהיישוב בתקווה להשלמת הבניה.

אמו של גיל-עד, בת גלים ביקשה להודות לקהילה, לחברים שנושאים בעול וידידים שמסייעים רבות במהלך השנים האחרונות ובמיוחד לשר לשעבר אורי אריאל, כמו גם לכל הגורמים במועצת מטה בנימין ובראשם ראש המועצה ישראל גנץ ועוזרו רועי סלע שמסייעים בכל דרך אפשרית להשלמת הבניה: "אנו מתרגשים מההנצחה המשמעותית לבננו גיל-עד הי"ד. בית כנסת המהווה מרכז רוחני לקהילת טלמון משמש כמקום תפילה, כמקום כינוס ליחיד, למשפחה ולקהילה. מקום המחבר את האדם לקונו, לעצמו, למשפחתו ולקהילה הסובבת אותו.
זוהי הנצחה משמעותית לגיל-עד שאהב מאד את קהילת טלמון."

צילום:טלמון&בן שמעון

ראש מועצת בנימין ישראל גנץ התייחס לסיוע המשמעותי לפרויקט: "אנו מנציחים את דרכו של גיל-עד בתפילה. זכות גדולה עבורנו לסייע להשלמת המשימה הנעלה ודרך בית התפילה רוחו ומורשתו של גיל-עד תהיה בלב כולנו. אנו מודים לשר הפנים אריה דרעי על פעילותו למען בניית בית הכנסת, לאופיר ובת גלים שער על הפעילות החשובה לקידום הבניין ולחברי הקהילה היקרים מהיישוב טלמון על פועלם לבניית בית הכנסת".

צילום:טלמון&בן שמעון.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *