בעלי העסקים נפגשו עם בנט: "הוא קשוב, אבל שבענו מהבטחות"

הסתיימה פגישת הענפים הקורסים עם ראש הממשלה בנט: "נראה שיש אוזן קשבת, אבל כולנו שבענו מלשמוע הבטחות, ומתכוונים להמשיך במחאה בכל הכוח עד שיוצג מתווה אמיתי שיציל את כולנו"

נציגי ענפי האירועים סיימו בשעה זו פגישה שארכה שעתיים עם ראש הממשלה נפתלי בנט בלשכתו שבקריה. במסגרת הפגישה הביעו הנוכחים את אכזבתם מהתנהלות הממשלה שממשיכה לסרב לתת פיצוי וסיוע לענפים אשר ממשיכים לספוג הפסדי ענק, זאת לצד תשלומי תקורות גבוהים ובהם ארנונה, שכר דירה, שכר עובדים ועוד.
ראש הממשלה הודיע כי בכוונתו לבטל בשבוע הבא את מגבלות ההתקהלות אשר פוגעים בענפי האירועים, זאת לצד זימונו של ירון גינדי, יו"ר לשכת יועצי המס לצוות ניהול משבר הקורונה של ראש הממשלה כנציג הענפים.

אלירן ברדוגו, מפיק האירועים וממובילי מטה המאבק להצלת עולם התרבות והאירועים שנכח בפגישה אמר: "שמחנו לגלות שראש הממשלה קשוב, אבל שבענו מהבטחות וחובת ההוכחה כרגע מוטלת אך ורק עליו. אנחנו נמשיך לנהל את המו"מ מולו ובמקביל נמשיך במחאות, כשכבר מחר בצהריים נתייצב כולנו מחוץ לביתו ברעננה".

ניר שפר, בעלים של מתחם האירועים 'ביער' ומראשי התאחדות האולמות וגני האירועים אשר נכח בפגישה: "הדרישה שלנו מראש הממשלה הייתה ברורה- רוצים את מתווה צוק איתן גם לענפים הנפגעים. אולמות וגני האירועים משלמים תקורות שיכולות להגיע למאות אלפי שקלים בחודש, זאת לצד אובדן ההכנסה מחסל את כולנו כלכלית, זה הזמן של הממשלה לחבר את כולנו למכונות הנשמה ולפעול למען ההישרדות של כולנו".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *